Allemaal vanochtend de mail van Adobe gekregen? Op hun website wordt het verder uitgelegd.
Adobe Summer School
klik daar op tourdata - registreer.
Adobe summer School 2008
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- foto-ed
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ik ben hier laatst heen geweest maar moet eerlijk toegeven dat ik het niet heel erg interessant vond. Heb niet veel bij geleerd. We hebben wel een "sneak-view" in Adobe Photoshop CS4 gekregen waar straks wel een aantal handige functies extra erbij in zal komen te zitten. Verder werd het me duidelijk dat Adobe zeer binnenkort met Adobe Lightroom 2.0 op de markt komt. Waarschijnlijk al binnen een aantal weken.
Verder stond Canon, HP, Wacom, Eizo en nog een klein aantal anderen met een stand daar.
Ik vond het al met al meer een klein beursje dan echt een summerschool...
Ben benieuwd naar de reacties van anderen....
Verder stond Canon, HP, Wacom, Eizo en nog een klein aantal anderen met een stand daar.
Ik vond het al met al meer een klein beursje dan echt een summerschool...
Ben benieuwd naar de reacties van anderen....
Nikon (Club Nederland) Gek én NPS-lid
Ik was er ook, maar ben in de pauze weggegaan. Niet veel nieuws en, belangrijker, weinig intressants voor mij.
Ik werk sowieso niet met Lightroom en verder ging het over panorama's en daar heb ik niets mee.
Ik vond het verder wel gezellig om even te zijn en rond te kijken, dus zeker geen verpilde middag.
Ik werk sowieso niet met Lightroom en verder ging het over panorama's en daar heb ik niets mee.
Ik vond het verder wel gezellig om even te zijn en rond te kijken, dus zeker geen verpilde middag.