Ervaringen met heuptas?

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Plaats reactie
terpie
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Ervaringen met heuptas?

Bericht door terpie » zo jul 13 2008 2:29 pm

hallo,

heeft iemand ervaringen met foto heuptassen?

Ik vraag me af of de Lowepro Inverse 200 AW voor mij geschikt zou zijn.

Ik heb een tijdje een schoudertas gehad maar dat was niet praktisch bij outdoor wandelingen. Ik heb afgelopen paar jaar een rugtas met een aparte fotogedeelte onderin de tas. Op zich wel goede ervaringen mee maar het nadeel is dat je toch minder snel je camera pakt omdat je de rugzak moet afdoen met het resultaat dat de camera (onbeschermd) aan de schouder hangt.

Dus ik denk nu aan de nieuwe tas van Lowepro, Inverse 200 (nog niet in het echt gezien). Lijkt me wel praktisch en ik kan een klein rugzakje apart meenemen voor andere spullen (regenjas, lunchpakketje etc.).
Ik zat ook te kijken naar de Slingshot 200 maar die heeft bijna geen ruimte over voor andere spullen.

Wat is jullie idee, zal zo'n heuptas wat zijn?

Martin.
Photo Gallery: gallery.terpie.nl
Nikon D300 | Nikon AF-S 16-85mm F/3.5-5.6G ED VR | Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6 G IF VR | Tamron SP AF 90mm/2,8 DI Macro | NB-600 | SB-900

Esveldt

Bericht door Esveldt » zo jul 13 2008 2:38 pm

Lowepro Fastpack 350

Deze heb ik net besteld, lijkt me wel wat. Dacht eerst aan een slingshot 300AW, maar die kan maar over 1 schouder en volgens mij wordt dat ook aardig zwaar.

Ik heb al een enorme rugzak van Lowepro waar ik ook mijn XM1 in heb liggen, maar dat wordt wel allemaal erg zwaar.
Dus daarom nu maar een tas waar alleen de D200, 80-200, 28-75 en een flitser in hoeft.

ElRonno
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ElRonno » zo jul 13 2008 3:19 pm

Ik heb modulair spul van Lowepro. Een losse riem en losse tassen zelf gecombineerd. Ben ik erg blij mee. Ik heb zo mijn schouders/nek vrij voor maximale beweegbaarheid.

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”