concert fotografie

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Bea
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Bea » za jul 05 2008 8:49 am

Dank je wel Niels voor de voorbeelden. Ik zie echter geen duidelijk verschil tussen de 2 camera's. Ga straks even naar Foka, uitleg vragen aan de expert.
Ben er ondertussen ook achter dat ik mijn D40 gewoon ga houden. Verkopen kan altijd nog.

rene de wit

Bericht door rene de wit » zo jul 13 2008 5:51 pm

Jl. vrijdag ben ik met een rugzak met camera en twee lichtsterke lenzen naar het North Sea Jazz festival geweest .

Toen ik uiteindelijk wat wilde gaan spelen met mijn nieuwe Nikor 70-200 2,5 lens werd ik uit het publiek gehaald met de vraag waar mijn perskaart was.

Alleen met een perskaart mocht je met een camera met "afneembare lens" fotograferen, de camera zou worden ingenomen en kon ik later ophalen bij de balie.

Gelukkig kon ik de beste jongen overreden en heb ik later ( in een andere zaal) nog wat kunnen proberen met mijn lens, ik zal deze foto's op internet zetten zodat jullie hierop af kunnen vuren

NielsThijssen

Bericht door NielsThijssen » zo jul 13 2008 6:02 pm

Tja north sea... da's aardig qua exposure!
ik heb gewoon maar lokale bandjes en concerten, daar zijn ze uberhaupt blij met fatsoenlijke foto's (beter als witte gezichten etc) ;)
Afgelopen week "Doe Maar" in de Kuip bezocht, daar mocht je wel een camera meenemen, met een zoom tot 50 mm of zo meen ik op de site www.doemaar.nl gelezen te hebben....

rene de wit

enkele voorbeelden

Bericht door rene de wit » ma jul 14 2008 8:17 pm

ik heb weer enkele foto's ter commentaar op internet gezet

graag uw reacties : http://picasaweb.google.nl/mf.de.wit/ConcertFotografie

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”