Met een plusminus bedrag van 2500€ er bij leggen, een nieuwe D3 of de nieuwe D700 maar dan hou ik mijn D2X nog.
Wat zouden jullie doen

Hangt ook af van het doel waarvoor je de camera('s) wilt gebruiken. Vanwege de voordelen van de cropfactor bij telewerk, heb ik bewust gekozen voor een D300 naast mijn D2x. Werk je erg veel met (zeer) hoge ISO's en als de beeldvoordracht van de grotere sensor belangrijk voor je is, kan ik mij voorstellen dat je een D3 of D700 verkiest. Voor het beste van twee werelden kan een FX + een DX body natuurlijk een aantrekkelijke optie zijn. In dat geval zou ik zeker de D2x houden, te meer daar de huidige occasionprijs toch wel erg laag is! Bovendien blijft de D2x nog steeds een bijzonder fijne camera. Het laatste half jaar had ik voornamelijk met de D300 gewerkt, maar vorige week heb ik weer eens een grote serie met de D2x gemaakt. De bijzonder mooie kwaliteit van vooral de opnames op 100 ISO heeft mij toch weer verrast.reneo57 schreef:Ik zit een beetje in tweestrijd, of ook wel een luxe probleem genoemd.
Met een plusminus bedrag van 2500€ er bij leggen, een nieuwe D3 of de nieuwe D700 maar dan hou ik mijn D2X nog.
Wat zouden jullie doen