Even een vraagje, ik kan op me D2H geen instelling vinden dat ik als ik een ander kaartje ga gebruiken deze ook een op een volgende naam gaat krijgen, maar de zelfde.
Nu staat er alleen dat als je een knop in drukt tijdens het aanzetten na verwisselen van een kaart. En dat is niet leuk als je ze weg gaat schrijven op een image tank
Is dit ook de enigste mogelijkheid, of kijk ik niet goed genoeg in de handleiding???
bvd Frank
naam bestanden D2h
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
pagina 191 van de handleiding
Persoonlijke instelling d5: File No. Seq.
Wanneer u een foto maakt, verhoogt de camera het laatst gebruikte bestandsnummer met één en kent deze naam toe aan het nieuwe bestand. Deze optie regelt of de bestandsnummering doorgaat vanaf het laatst gebruikte nummer wanneer een nieuwe map wordt gecreëerd, de geheugenkaart wordt geformatteerd of een nieuwe geheugenkaart in de camera wordt geplaatst.
Markeer d5 File No. Seq. in het tweede niveau van het CSM-menu ( 172) en duw de multi-selector naar rechts. Duw de multi-selector omhoog of omlaag om een optie te markeren en vervolgens naar rechts om de optie te selecteren.
In de handleiding staat nog meer uitleg
Persoonlijke instelling d5: File No. Seq.
Wanneer u een foto maakt, verhoogt de camera het laatst gebruikte bestandsnummer met één en kent deze naam toe aan het nieuwe bestand. Deze optie regelt of de bestandsnummering doorgaat vanaf het laatst gebruikte nummer wanneer een nieuwe map wordt gecreëerd, de geheugenkaart wordt geformatteerd of een nieuwe geheugenkaart in de camera wordt geplaatst.
Markeer d5 File No. Seq. in het tweede niveau van het CSM-menu ( 172) en duw de multi-selector naar rechts. Duw de multi-selector omhoog of omlaag om een optie te markeren en vervolgens naar rechts om de optie te selecteren.
In de handleiding staat nog meer uitleg
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"