Zo te zien verveel je je niet op vankantie

Geniet er lekker van.
Super platen hoor!!
Groetjes,
Yizu
Ahum, de Tafelberg is in Zuid-Afrika. Australie heeft Ayers Rock, maar die lijkt hier niet op.Maud schreef:2 foto's om het verschil van vandaag te laten zien.
9. nog zo vlak als nederland met een stukje australie (de tafelberg)
...
Morgen maken we ons op voor Yellowstone
Dit zou best een kunnen gaan voorkomen vandaagDennis71 schreef:Maud, jullie zijn nog wel compleet toch? Niet dat de rest van de familie al verder is en jij nog rustig je foto's aan het maken bent
Kan het me helemaal voorstellen; Maaaaaam kom nouuuuuuuu ik wil verder![]()
Gaaf hoor, wat een mooi landschap!
Oeps ben er geen van beide geweest dus dank voor correctie.Sietse Vliegen schreef:Ahum, de Tafelberg is in Zuid-Afrika. Australie heeft Ayers Rock, maar die lijkt hier niet op.Maud schreef:2 foto's om het verschil van vandaag te laten zien.
9. nog zo vlak als nederland met een stukje australie (de tafelberg)
...
Morgen maken we ons op voor Yellowstone
Anyway, Yellowstone is echt een aanrader. Vooral 's ochtends vroeg, veel wild oa beren, wolven (in Lamar valley), bisons, herten, etc.
Besteed niet te veel tijd aan Old Faithful, want er zijn veel mooiere dingen te zien die veel minder touristisch zijn. Mammoth Hotsprings, Norris geyser basin, Yellowstone falls, Grand Prismatic geyser, etc. etc.
Ik ga er zelf dit jaar ook weer een kijkje nemen want je bent er nooit lang genoeg om alles te zien.