Weekopdracht 37 - Beoordelen foto's

Fotografie weekopdracht. Elke 2 weken een opdracht op basis van een thema om met je Nikon camera vorm te geven. De inzendingen worden de daaropvolgende 2 weken beoordeeld.
Gesloten

kies de beste in de poll

onno
12
36%
Marco Handgraaf
5
15%
roel
0
Geen stemmen
Arabia
2
6%
MennoA
1
3%
Hans Braakhuis
0
Geen stemmen
Mak
8
24%
cstr1
1
3%
sebastiaandrost
2
6%
ekki
2
6%

Totaal aantal stemmen: 33

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Weekopdracht 37 - Beoordelen foto's

Bericht door roel » vr jul 11 2008 6:11 pm

Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 11-07-08 t/m 25-07-08. Tot het begin van de avond van 25-07 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier

Dennis71

Bericht door Dennis71 » vr jul 11 2008 7:24 pm

Mijn stem gaat naar ekki. Erg leuke invulling van een vliegvakantie in planning :D

eteuben

Bericht door eteuben » vr jul 11 2008 11:36 pm

Beetje moeilijk, omdat het een lastige is om te fotograveren. Vindt dan uiteindelijk die van Marco de beste, achter die deuren gaan heel wat vakantieplannen in vervulling!

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » zo jul 13 2008 1:22 pm

onno, met afstand. Mooie compositie waardoor een nette vlakverdeling ontstaat. Geen standaard vakantiekiekje,

Wel veel ruis, maar niet storend. Het gaat me wat te ver om te zeggen dat het in positieve zin bijdraagt aan de sfeer, maar er is mee te leven.

ArendOosterlee

Bericht door ArendOosterlee » di jul 15 2008 5:01 pm

Onno.
Niet de mooiste foto, maar wel degene die het beste het onderwerp uitbeeldt.
Wel mooie vlakverdeling! :)

vulture
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door vulture » di jul 15 2008 7:51 pm

Onno sluit het beste aan bij opdracht. Het plannen !

Frederix

Re: Weekopdracht 37 - Beoordelen foto's

Bericht door Frederix » do jul 17 2008 8:11 am

roel schreef:Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 11-07-08 t/m 25-07-08. Tot het begin van de avond van 25-07 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Ik vond het deze week een lastige. Eigenlijk is er geen foto die het beeld dat ik heb bij vakantie plannen weergeeft. Ik zie mooie foto's van de Chinese muur, treinen, Schiphol e.d. De foto van Onno komt het er het dichtste bij, Onno kijgt mijn stem

Gesloten

Terug naar “Weekopdracht”