Kaasmarkt

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
Plaats reactie
evertfoto

Kaasmarkt

Bericht door evertfoto » do jul 17 2008 9:30 pm

Als je op vrijdag a.s. naar de kaasmarkt in Alkmaar komt, dan loop je kans vereeuwigd te worden door mij met een Nikon(fisheye)lens op mijn Lumix.
Afbeelding
Zal speciaal letten op Nikonbezitters. Roep me even aan of via iemand die op de markt loopt.
We zullen dan een excursierondje maken over de markt.
Afbeelding

Bakeltje

Bericht door Bakeltje » vr jul 18 2008 9:17 pm

Hmmmm ik ga morgen even naar Cameraland, dus das eigenlijk net een dag te laat... Ga even me occasion 18-135 terug brengen. Heb hem net 2 weken en op de AF doet ie helemaal niets. Best jammer. Was de eerste keer dat ik wat kocht bij Cameraland. Heb je ervaringen met hun?

Groeten Martijn

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » vr jul 18 2008 9:26 pm

Heeft die kerel nou een Nikon logo op z'n riem staan?

Marco

Bericht door Marco » vr jul 18 2008 9:29 pm

Tom schreef:Heeft die kerel nou een Nikon logo op z'n riem staan?
Die kerel heet Evert en is een echte Nikon aanhanger.

Zo zijn er meer forumleden, die altijd wel iets herkenbaar Nikon bij zich dragen, key-cords, shirtjes, petjes etc.

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » vr jul 18 2008 9:44 pm

Bakeltje schreef:Hmmmm ik ga morgen even naar Cameraland, dus das eigenlijk net een dag te laat... Ga even me occasion 18-135 terug brengen. Heb hem net 2 weken en op de AF doet ie helemaal niets. Best jammer. Was de eerste keer dat ik wat kocht bij Cameraland. Heb je ervaringen met hun?

Groeten Martijn
Ik heb prima ervaringen met Cameraland. Een echte fotozaak met veel kennis, goede service en goede prijzen.
Mijn buurman ging voor een Canon 5D, toen deze net op de markt kwam. Hij was een newbie op fotografiegebied en liet zich adviseren door hun. Uiteindelijk is hij met een Canon 20D de zaak uit gegaan. Een camera waar hij meer dan genoeg aan heeft. Ze zijn dus niet alleen maar op je poen uit, maar geven je ook goed advies.

Maarre even on topic, mooie plaat die 2e foto Evert. Ik heb helaas zelf niets met de kaasmarkt.
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » vr jul 18 2008 11:27 pm

De goede prijzen bij cameraland, maar vooral het feit dat ik er 3 minuten fietsen vanaf woon maken het een fijne winkel :-)

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

evertfoto

Bericht door evertfoto » za jul 19 2008 10:49 am

Bakeltje schreef:Hmmmm ik ga morgen even naar Cameraland, dus das eigenlijk net een dag te laat... Ga even me occasion 18-135 terug brengen. Heb hem net 2 weken en op de AF doet ie helemaal niets. Best jammer. Was de eerste keer dat ik wat kocht bij Cameraland. Heb je ervaringen met hun?

Had in het verleden, toen het nog Foto Kiekie heette, hele slechte ervaringen met de eigenaar Ed D.
Nu het overgenomen is door Dekker en er aardiger personeel rondloopt gaat het al een stuk klantvriendelijker.

evertfoto

Bericht door evertfoto » za jul 19 2008 10:53 am

Tom schreef:Heeft die kerel nou een Nikon logo op z'n riem staan?
Je bedoelt een Nikonlogo op mijn camerariem? of op mijn broekriem?
Zo'n camerariem heb jij toch ook? Die op de broekriem is uniek en het enigste exemplaar voor zover ik weet.

evertfoto

Bericht door evertfoto » za jul 19 2008 11:02 am

Heb overigens gisteren geen Nikonclubleden gezien of gehoord. Maar wel veel toeristen met Nikoncamera's. En ander spul natuurlijk.
Een meneer uit Maastricht die ook al in 1951 op bezoek was,(toen in korte broek met kniekousen) wilde nu met kleindochter op de foto.
Afbeelding

Volgende week vrijdag ga ik wederom naar de kaasmarkt, dus als er belangstelling is, laat het even weten.
Afbeelding

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » za jul 19 2008 11:23 am

Mooie foto Evert! Met de fisheye zie ik?
Tot wanneer is de kaasmarkt nog? Ik ga dinsdag met vakantie en zou pas 15 augustus kunnen. Ben je er dan ook?
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

evertfoto

Bericht door evertfoto » za jul 19 2008 9:07 pm

Riemke schreef:Mooie foto Evert! Met de fisheye zie ik?
Tot wanneer is de kaasmarkt nog? Ik ga dinsdag met vakantie en zou pas 15 augustus kunnen. Ben je er dan ook?
De vorige foto was niet met de fisheye gemaakt.
De volgende opnamen wel.
Afbeelding
Afbeelding
Deze fisheye op de Lumix werkt dan als een supergroothoek.
Ben zelf ook net voor de 15e terug om mijn laatste markt van dit seizoen te bezoeken. Lijkt me leuk om je rond te leiden.
Overigens is het verboden opnamen te maken :lol:

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » za jul 26 2008 11:06 am

Heb 15 augustus vrij genomen om nou eindelijk eens een keer de kaasmarkt te bekijken, ik geef wel even een gil als ik je zie lopen Evert!

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

Plaats reactie

Terug naar “Overig fotografie”