Het is leuk om op internet informatie te vinden, maar wat naslag in boekvorm lijkt me best wel handig.
Omdat ik de D50 voorlopig nog wel even blijf gebruiken, viel mijn oog op het boek:
Digitale fotografie - NIKON D50 van Haasz, C.
Deze is nergens verkrijgbaar en er zijn nog zat mensen die op zoek zijn naar dit boek (De NL versie).
Is er misschien iemand die 'm in de kast heeft staan en 'm niet meer gebruikt, of is er wellicht een ander boek dat ik goed kan gebruiken en goed begrijpbaar is?
Boek over D50
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Helaas kan ik je niet helpen.
Maar was zelf erg te spreken over de "fieldguide to D70" toen ik me camera kocht. Stukje over de camera en instellingen, basis theorie en veel praktijk voorbeelden en hoe je die zelf het beste kunt maken. Erg informatief. En leuk leesvoer voor op vakantie.
Hij is er ook voor de D50
Maar was zelf erg te spreken over de "fieldguide to D70" toen ik me camera kocht. Stukje over de camera en instellingen, basis theorie en veel praktijk voorbeelden en hoe je die zelf het beste kunt maken. Erg informatief. En leuk leesvoer voor op vakantie.
Hij is er ook voor de D50
@Gijs
Wat ik op internet terug kan vinden is dat het boek dat ik specifiek heb vermeld niet meer wordt gedrukt en nergens op voorraad ligt. Waarschijnlijk omdat de D50 niet meer wordt gemaakt. Ik merk wel dat er nog veel vraag naar dat boek is. Heb inmiddels een mail richting Easy Computing gestuurd.
De Slegte ga ik morgen bezoeken, ik weet dat ze daar ontzettend veel hebben en hoop dat ik vind wat ik zoek.
Mochten er nog meer suggesties zijn, graag!
Wat ik op internet terug kan vinden is dat het boek dat ik specifiek heb vermeld niet meer wordt gedrukt en nergens op voorraad ligt. Waarschijnlijk omdat de D50 niet meer wordt gemaakt. Ik merk wel dat er nog veel vraag naar dat boek is. Heb inmiddels een mail richting Easy Computing gestuurd.
De Slegte ga ik morgen bezoeken, ik weet dat ze daar ontzettend veel hebben en hoop dat ik vind wat ik zoek.
Mochten er nog meer suggesties zijn, graag!