Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Hoi iJoost,iJoost schreef:Volgens mij verscherp je ze net een beetje te veel. Kijk maar eens naar dat paaltje uit foto 10:

Hoi Gert,Gert Wagelaar schreef:Fred, door jouw werk ben ik geïnspireerd om weer deels analoog te gaan, met Fuji film natuurlijk, ga binnenkort weer naar Italië, moet alleen een keus maken of ik mijn F5 of mijn M6 meeneem, ik denk mijn M6 (lekker compact), of toch mijn F5, daar past natuurlijk mooi die 80 / 400 mm op, waar heb jij dit fotowerk meegemaakt?
Dat was feitelijk ook het doel van de oefening. Bij het pontje is eigenlijk weinig te beleven, je bent er met 5 minuten al uitgekeken. Het is dan een uidaging om er toch een mooie serie van te maken.eteuben schreef:Valt me op dat het standpunt steeds creatief is en uitdagend om naar de kijken. Een relatief saaie foto wordt daarbij toch interessant, complimenten.![]()
Hoi Gert,Gert Wagelaar schreef:Met 5 minuten uitgekeken? Ken het pontje goed, een hele leuke plek fotografisch gezien, aan de enekant het dorpje Eemdijk/Eemnes, aan de andere kant het unieke polderlandschap, kan er uren zitten kijken.
Daar doelde ik ook precies op. Het is iets alledaags voor de een, maar toch ook niet geheel bijzonder. En daarom misschien ook niet zo interessant! Maar de manier waarop deze fotos geschoten zijn, ben je niet meteen op de foto uitgekeken. Vanuit een mooie hoek gefotografeerd!Frederix schreef:Maar het pontje op zich is een minimaal onderwerp waar je redelijk snel bent uitgekeken. Je moet er echt moeite voor doen om er een leuke serie van te maken.