Handleiding D700
- Jur
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Handleiding D700
Vanaf heden kan de officiële D700 handleiding (+ snelhandleiding) worden gedownload.
http://nikoneurope-nl.custhelp.com/cgi- ... aqid=25410
http://nikoneurope-nl.custhelp.com/cgi- ... aqid=25410
Jur
- gijs sandberg
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
Jur,
Ik heb de handleiding zien staan, maar vanochtend lukte het niet om te downloaden.
Op de UK site het zelfde laken een pak.
Lukte het je wel?
Groeten, Gijs
PS download SB-900 lukte wel.
Aanvulling: ik ontving vandaag het gedrukte handboek, dank aan Rene Dijk
Een leuke stapel leesvoer, samen met de quick-start guide ruim 500 pagina's.
Ik heb de handleiding zien staan, maar vanochtend lukte het niet om te downloaden.
Op de UK site het zelfde laken een pak.
Lukte het je wel?
Groeten, Gijs
PS download SB-900 lukte wel.
Aanvulling: ik ontving vandaag het gedrukte handboek, dank aan Rene Dijk
Een leuke stapel leesvoer, samen met de quick-start guide ruim 500 pagina's.
Laatst gewijzigd door gijs sandberg op vr jul 25 2008 10:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
-
D50USER
-
D50USER
- Hans Braakhuis
- Forumlid

- Contacteer:
- Jur
- Forumlid

- Contacteer:
Een paar prime's; bijvoorbeeld de 35mm f/2 en de 85mm f/1.8. Dit waren op de FM, FM2n en F4s door mij zeer veel gebruikte objectieven. Hoe ze het doen op een FX body weet ik niet uit eigen ervaring.Pancaran's schreef:Ok maar wat is dan een goed BETAALBAAR alternatief?
Laatst gewijzigd door Jur op di jul 22 2008 8:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jur
-
ML
-
D50USER
Er worden een paar objectieven genoemt.
Het is ver realistisch hoe goed het objectief al dan wel niet mag zijn, Dat je er als fabrikant zijnde eentje bij doet die om te beginnen voor FX geschikt is. En die ongeveer dezelfde behuizing heeft als andere moderne objectieven van nu.
En heb zelf de 24-120mm VR als enigste lens op mijn D50 en hij voldoet enrom goed, zo goed dat ik in geen jaar tijd een andere lens voor erbij heb aangeschaft.
Maar goed, Over de D700 handleiding gesproken,
Dit is toch een Pro camera, In de handleiding worden dingen uitgelegd tot in de puntjes die voor onervaren amateurs zijn.
Groetjes, Dennis
Het is ver realistisch hoe goed het objectief al dan wel niet mag zijn, Dat je er als fabrikant zijnde eentje bij doet die om te beginnen voor FX geschikt is. En die ongeveer dezelfde behuizing heeft als andere moderne objectieven van nu.
En heb zelf de 24-120mm VR als enigste lens op mijn D50 en hij voldoet enrom goed, zo goed dat ik in geen jaar tijd een andere lens voor erbij heb aangeschaft.
Maar goed, Over de D700 handleiding gesproken,
Dit is toch een Pro camera, In de handleiding worden dingen uitgelegd tot in de puntjes die voor onervaren amateurs zijn.
Groetjes, Dennis