De kat "Bram"

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
MartijnM
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door MartijnM » do jul 24 2008 7:06 pm

Germay schreef:Ik heb altijd gedacht en gehoopt dat er serieuze reactie's op dit forum te zien waren maar dit is kennelijk te veel gevraagt.Alleen van Nicole die ze wel heeft gezien (zie haar reactie) een normale reactie,en Onno, cq Kerkyra geven ook normaal antwoord. :D Maar er zijn een paar zeikers die zo nodig mensen moeten laten weten dat zij de foto's nog steeds niet hebben gezien,wat een humor hé echt zielig.Je heb zeker niks anders te doen dan laatdunkend over anderen te oordelen. Laat zelf maar eens wat zien of lukt je dat niet. :roll:
Nou ja! Een beetje overtrokken reactie lijkt me...

Niet iedereen kan iedere dag de tijd vrijmaken om alle foto's aandachtig te bekijken om onderbouwd commentaar te geven. Ik vind het dus wel apart als bij een post na 5 á 6 dagen de foto's waar een reactie op wordt gevraagd al weer verwijderd zijn...

Daarnaast vindt het nogal ver gaan om over mede-forumleden die een soort humor hebben dat niet de jouwe is, meteen met een dergelijk oordeel neer te halen.

Anyway, de zon schijnt buiten, ik trek nog ff een wijntje open...

Mvg,
Martijn
Laatst gewijzigd door MartijnM op do jul 24 2008 8:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Buy film, not megapixels...

spinner_007
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door spinner_007 » do jul 24 2008 7:15 pm

Beetje overtrokken reactie vind ik ook

Als iedereen zijn foto's er na 2 dagen afhaal zou dit een zeer saai forum worden.
Nieuwe leden kunnen dan niets terug kijken EN ER VAN LEREN .
Daar bent U toch ook voor hier
Serieuze reactie's: kunnen alleen op vragen en foto's worden gegeven.
Niet op rode kruisjes

GR: bert

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door gongon » do jul 24 2008 7:30 pm

Vind ik ook, als we geen foto`s zien, mogen we dat schijnbaar niet laten merken. Was nieuwsgierig houd wel van dierenfoto`s.

Groetjes Gonnie.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Jolanda
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Jolanda » do jul 24 2008 7:48 pm

Germay,

Iedere dag zijn er zo'n 100 a 200 nieuwe berichtjes; zeker als het regent in de vakantie (!). Op zo'n moment pak ik er de voor mij leuke draadjes uit. Anderen lees ik dan later.

En tsja, ik ben geen kattenliefhebster, dus jouw draadje had ik nog niet bekeken. En nu zijn er geen foto's meer; da's jammer. Jouw reactie vind ik ook jammer.

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

GdP

Bericht door GdP » do jul 24 2008 7:56 pm

Gewoon een zielig figuur. :)

Marco

Bericht door Marco » do jul 24 2008 7:59 pm

GdP schreef:Gewoon een zielig figuur. :)
Wie? Bram ? :mrgreen:

En toch jammer, ik heb het draadje 3x geopend, maar de foto's vanaf dag 1 niet gezien.
Probleempje met het plaatsen van de foto's.....

AvanEijk

Bericht door AvanEijk » do jul 24 2008 9:35 pm

Hmmmm jammer.... ik ben heel nieuwsgierig naar Bram! :mrgreen:

mvg, Bram

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » do jul 24 2008 10:00 pm

Germay schreef:Ik heb altijd gedacht en gehoopt dat er serieuze reactie's op dit forum te zien waren maar dit is kennelijk te veel gevraagt.Alleen van Nicole die ze wel heeft gezien (zie haar reactie) een normale reactie,en Onno, cq Kerkyra geven ook normaal antwoord. :D Maar er zijn een paar zeikers die zo nodig mensen moeten laten weten dat zij de foto's nog steeds niet hebben gezien,wat een humor hé echt zielig.Je heb zeker niks anders te doen dan laatdunkend over anderen te oordelen. Laat zelf maar eens wat zien of lukt je dat niet. :roll:
Germay,

Als je even verder kijkt dan je neus lang is zie je genoeg foto's voorbij komen van de mensen die een reaktie gegeven hebben op je draadje, kijk alleen maar even bij de onderschriften van de forumleden. Maar voor als je de moeite niet wilt nemen:

www.noogle.nl

Maar goed, ik ga me er verder niet druk over maken, doe lekker wat je wil, hoewel ik nog steeds benieuwd ben naar de foto's van Bram!! Dus aan mijn geduld kan het in ieder geval niet liggen. Dus surf gewoon een beetje rond op het forum, krijg gevoel met de mensen die hier posten en lid zijn, krijg gevoel met hoe het er op een forum aan toe gaat (volgens mij ben je daar nog niet heel erg ervaren in, but correct me if i'm wrong) en post over een tijdje nogmaals die platen van Bram waar we zo benieuwd naar zijn! No hard feelings!

Groet,

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

GdP

Bericht door GdP » do jul 24 2008 10:49 pm

Marco Handgraaf schreef:
GdP schreef:Gewoon een zielig figuur. :)
Wie? Bram ? :mrgreen:
Gert heet dat figuur. :)

Met Bram is er niets aan de hand. :)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”