Ik heb er nu een gemaakt en wou deze eens aan jullie laten zien.

Het is de Lebuïnuskerk en Deventer. Natuurlijk gemaakt met een super goed fototoestel, de Nikon D80

Tsja Gerrit, ik mis ook een stuk aan de achterkant van de kerk.GdP schreef:Het idee vind ik prachtig, maar ik zou de vertekening er uit halen. De toren lijkt nu achterover te vallen.
Bovendien mis ik een stuk aan de onderkant van de kerk.
De kleuren zijn ook iets te flets.
Wat houdt jouw tegen om daar zelf een foto van te gaan maken?Frederix schreef:Tsja Gerrit, ik mis ook een stuk aan de achterkant van de kerk.![]()
Ik vind dat niet storend. De vertekening zou ik ook niets aan doen, soms is vertekening wel op zijn plaats. Ik vind dit hier niet misstaan. De kleuren vind ik wel een beetje aan de fletse kant, iets donkerder kan volgens mij geen kwaad.
Hoi Gerrit,GdP schreef:Wat houdt jouw tegen om daar zelf een foto van te gaan maken?Frederix schreef:Tsja Gerrit, ik mis ook een stuk aan de achterkant van de kerk.![]()
Ik vind dat niet storend. De vertekening zou ik ook niets aan doen, soms is vertekening wel op zijn plaats. Ik vind dit hier niet misstaan. De kleuren vind ik wel een beetje aan de fletse kant, iets donkerder kan volgens mij geen kwaad.
Wanneer spreken we af?Frederix schreef:Hoi Gerrit,GdP schreef:Wat houdt jouw tegen om daar zelf een foto van te gaan maken?Frederix schreef:Tsja Gerrit, ik mis ook een stuk aan de achterkant van de kerk.![]()
Als jij een foto maakt van de onderkant van deze kerk en ik er één maak van de achterkant, dan is samen met de foto van Nikonjunky de kerk compleet in beeld.