Concert met 26 cornemuzes

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Woudschim

Concert met 26 cornemuzes

Bericht door Woudschim » ma jul 21 2008 11:38 am

In frankrijk zijn we naar een concert geweest van een groep dat bestond uit 26 (!) cornemuzes, en een ritmeafdeling. Erg imposant en knap, ik weet dat het al moeilijk is om met twee cornemuzes zuiver te spelen. Het podium was redelijk ver weg, dus heb ik gebruikt gemaakt van de Tamron 55-200, omdat ik geen zin had een anderhalf kilo zware 70-210 mee je sjouwen naar een festival. De foto's hebben dus iets ingeboet kwa scherpte.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Woudschim

Bericht door Woudschim » vr jul 25 2008 9:17 pm

Ongegeneerde bump.

a90
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door a90 » vr jul 25 2008 9:41 pm

Heb je geen foto van het hele gezelschap ? Foto 2,3 en 4 vind ik wel ok maar de foto's 1 en 5 niet.

Bij 1 spelen de mensen niet zo te zien en staan bovendien ongeintereseerd bij en ook nog eens half op de foto. Bij 5 is er wel actie maar kijkt niemand je aan (ook hier weel halve mensen).

Ik heb verder geen enkel benul of verstand hier van en kan dus ook niet inschatten of "cornemuzes, en een ritmeafdeling" heel bijzonder is of niet. Ik zie louter muzikanten die hun ding doen en allen de foto's daarvan kan ik beoordelen. :)
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”