Kies in de poll de beste inzending. Je kunt dit keer extra lang stemmen, van 25-07-08 t/m 22-08-08. Tot het begin van de avond van 22-08 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Weekopdracht 38 - Beoordelen foto's
Lekker veel inzendingen weer eens dit keer!
Helaas toch overwegend 'gewone', soms fraaie voordeuren.
Opvallend zijn dan in mijn ogen Riemke, Noogle, jtimmer en Frederix.
Grootste twijfel was er tussen Noogle, jtimmer en Frederix
Frederix heeft nipt de eindstreep gehaald vanwege de gevoelsmatige net ff lekkerder uitsnede/compositie.
Helaas toch overwegend 'gewone', soms fraaie voordeuren.
Opvallend zijn dan in mijn ogen Riemke, Noogle, jtimmer en Frederix.
Grootste twijfel was er tussen Noogle, jtimmer en Frederix
Frederix heeft nipt de eindstreep gehaald vanwege de gevoelsmatige net ff lekkerder uitsnede/compositie.
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Ik ga voor de deur van Mak
Met name de Finse
Met name de Finse

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
Veel inzendingen, kan er veel waarderen. Ook de laatst toegevoegde Portugese deur van PNF. Maar het gaat om bijzondere voordeuren, mijn voorkeur wordt dan al erg beperkt tot Matthieu (moderne voordeur in een oud gebouw), Frederix (erg bijzonder een dichtgemetselde deur met verboden toegang) en de laatste Hans Braakhuis (hoeveel mensen kunnen zeggen hier gestaan te hebben, met name wij uit Nederland).
Daarom gaat mijn stem naar Frederix, imo de meest bijzondere!
Daarom gaat mijn stem naar Frederix, imo de meest bijzondere!