's avonds thuis. Alle lichten uit, schemerlamp met lichtblauw filter aan de ene kant, rood fietslampje aan de andere kant.
Wat nieuwe foto's
-
miesnert
-
miesnert
- Eeuw
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Er zitten leuke opnames bij. Mijn favorieten zijn 3-5-6 omdat ze een vervreemdend effect hebben. Dat geldt vooral voor 6 natuurlijk. Leuk!
Verder vermoed ik dat als het digitale opamen waren geweest, velen over de 'noise' waren gestruikeld..
Verder vermoed ik dat als het digitale opamen waren geweest, velen over de 'noise' waren gestruikeld..
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
-
miesnert
- Eeuw
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
ben ik mee eens, mooimiesnert schreef:Tsja, dit is film en ik hou er van als je een fijne korrel ziet.
't voegt sfeer toe in mijn ogen. Daarom schiet ik oa ook op film, 't is warmer en mooier in mijn ogen dan digitaal.
Plus een heel andere manier van werken.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>