Update: herpost orginele foto's, nu met zwart kader op pag. 4 van deze post
Zo, terug van vakantie uit de Verenigde Staten van Amerika.
Rondreis gemaakt van 4 weken met een camper langs de westkust van de U.S. door 6 verschillende staten (voornamelijk door California, Nevada, Utah en Arizona), waarbij we begonnen en geëindigd zijn in San Francisco met zo'n 4500 km op de teller.
Resultaat met 2 camera's: 11921 foto's - na verwijdering onscherpe en totaal mislukte foto's - en nu bezig met de verdere selectie. Verschillende tours gedaan (jeeptours met indianen, helicoptervlucht) waarbij je op sommige dagen 's avonds met over de 1500 foto's 'thuis' kwam. Bijna elke dag netjes dubbele backups maken op twee USB drives.
Een aantal wil ik jullie niet onthouden, dus zie hieronder een eerste. Gemaakt in Arches National Park, Utah (tien parken totaal aangedaan). Dit park staat bekend om de vele rotsbogen van rode zandsteen. Zoon en dochter 'poseren', wat je een indruk geeft hoe groot dit allemaal is.

Aan de foto heb ik weinig hoeven doen.
Ik zal later nog meer foto's posten, wellicht ook in andere topics (e.g. vogels, vliegtuigen, panorama's, sterrenhemels, etc), maar daar moet ik nog even mee aan de slag.
Groet,
Roel