Nogmaals hartelijk dank daarvoor.
In en om het huis even een beetje aan het spelen geweest met de omkeerring en de 50mm.
Leuk spul en een aanrader eerste klas.
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8 )
Ziet er strak uit mag ik wel zeggen . . . .rbfoto.nl schreef:Vandaag met de post binnengekomen dankzij Marceld!
Nogmaals hartelijk dank daarvoor.
In en om het huis even een beetje aan het spelen geweest met de omkeerring en de 50mm.
Leuk spul en een aanrader eerste klas.
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8 )
Daar zat ik ook een beetje mee te pielen... Wellicht komen er wat tips!rbfoto.nl schreef:Klein vraagje, met deze diafragmawaarden is het bijna onmogelijk om zonder flitser te werken als je vanuit de hand schiet. Kun je dat nog een beetje omzeilen? Omdat je heen en weer moet gaan met de camera om scherp te stellen is het irritant om met een statief te werken.
Oh ja zelfs bij iso800 haal je amper een sluitertijd van 1/30e, iso oppompen is dus geen optie helaas.
Gelukkig heb ik een statief, waarvan de kolom ook horizontaal kan, en dan is het wat makkelijker om met de camera voor- en achteruit te gaan. Maar dan moet er toevallig wèl een beestje op die bloem gaan zitten en vooral blÃjven zitten! :mrgreen:rbfoto.nl schreef: Omdat je heen en weer moet gaan met de camera om scherp te stellen is het irritant om met een statief te werken.