Fanman schreef:Gister avond maar eens de auto in gestapt en aan het schieten geweest.
Het resultaat:
1: Molen
2: Tijd voor oogsten?
3: Stroming
4: Dankzij de dijken
5: Overslag
Gaarne jullie mening.
Hoi Fanman,
Hier mijn commentaar op jouw foto's.
Foto 1 staat scheef. Ik had de molen verder naar links op de foto gezet. De hellingbaan komt nu helemaal rechts op de foto uit. Deze leidt nergens naar toe (behalve naar de rand van de foto) Dat vind ik niet fraai. De foto is volgens mij ook te donker.
Foto 2 boeit mij totaal niet. Deze foto staat ook scheef.
De brug op foto 3 staat ongeveer in het midden van de foto. In de lucht gebeurt helemaal niets, maar beslaat wel de helft van de foto. Het gaat jou aan de titel te zien om de stroming in het water. Ik denk dat het veel interessanter zou zijn geweest als je de brug op ca 1/4 van boven in beeld had gezet. Het punt van de saaie lucht zou zijn opgelost en je had de stroming beter in beeld gekregen. Tot slot had je wat rietpluimen op de voorgrond in beeld gekregen. Dat had een interessantere foto opgeleverd. De foto had ook wat donkerder mogen zijn.
Ik had foto 4 graag wat ruimer gezien, dus met water aan de linkerkant en meer landschap rechts in beeld. Verder vind ik de kleuren veel te verzadigd
Foto 5 is een leuke foto, alleen is het spiegelbeeld nét niet compleet, dat is jammer.