Gemaakt met m'n nieuwe D300 en de 50mm f/1.8 (eerste foto), laatste twee foto's met de Tamron 90mm f/2.8 macro die ik heb mogen overnemen van Vulture.
Graag jullie (ongezoute) mening:
1.:

2.:

3.:

Groetjes Teun

.... geweldig!Rebyte schreef:gemixte gevoelens
Foto 2 is ook goed scherp hoor, alleen wat bewegingsonscherpte van de mixer.anton1951 schreef:Goed scherp, hoor, foto 1 en 3. Het is dat ik net gegeten heb, anders zou het stukje vlees op derde foto mijn gevoel voor trek stevig op gang gebracht hebben.....
Geen idee wat het is, ik eet vegetarisch namelijk.noortje53 schreef:Heerlijke foto´s.
Foto 3 lekker visje(slibtongetje?)
Gr.
Mieke
Inderdaad, iets meer scherptediepte was misschien mooier geweest. Maarja ik vind de foto zo ook behoorlijk geslaagd, die onscherpte door de scherptediepte zorgt juist voor een mooie dieptewerking.Mike-Nikon schreef:Mooie heldere scherpe foto's.
Foto 1 had naar mijn idee meer scherptediepte mogen hebben.
Ik vind ze er lekker uit zien
Er zit weinig verband tussen de foto's, foto 1 en 2 (geklopte eiwitten om het extra luchtig te maken) zijn de ingrediënten van een peperkoek ofzo.Eeuw schreef:.... geweldig!Rebyte schreef:gemixte gevoelens![]()
Visje ziet er lekker uit!
Snap alleen het verband tussen de foto's niet! maar dat is dan misschien niet de bedoeling..?
Succes met je camera en groeten aan je moeder!
Erg mooi gezien Teun.Teun schreef:Hier wat "actiefoto's" van mijn moeder in de keuken, ze staat er zelf niet op maargoed.![]()
Gemaakt met m'n nieuwe D300 en de 50mm f/1.8 (eerste foto), laatste twee foto's met de Tamron 90mm f/2.8 macro die ik heb mogen overnemen van Vulture.
Graag jullie (ongezoute) mening:
1.:
2.:
3.:
Groetjes Teun