Jouw favorite lens
- Melliw
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Jouw favorite lens
Eigenlijk ben ik wel benieuw naar welke lens onder ons de meest favorite is.
Veel mensen hebben drie of nog meer lenzen in hun tas maar welke is zouden we niet meer willen missen?
Mijn favoriet is de 80-200 F2.8. Die vind ik net iets practischer dan de 105mm macro.
Gr. Melliw
Veel mensen hebben drie of nog meer lenzen in hun tas maar welke is zouden we niet meer willen missen?
Mijn favoriet is de 80-200 F2.8. Die vind ik net iets practischer dan de 105mm macro.
Gr. Melliw
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik wil ze geen van allen missen, anders zou ik ze wel verpatsen.
Maar als al mijn lenzen nu kapot zouden vallen dan kocht ik direct een nieuwe 17-55, die gebruik ik het meest. Voor het vervangen van de rest zou ik wachten tot mijn verzekering uitgekeerd had.
Mijn fijnste lens vind ik de 70-200, maar die zou ik beter kunnen missen dan een standaardzoom.
Ik hoop trouwens niet dat mijn lenzen nu kapot zouden vallen, want mijn fototas ligt nu beneden op de grond en als dat spul nu dus zou vallen dan had ik een scheur in de vloer (anders kan het niet naar beneden) en eerlijk gezegd zou dat me veel meer zorgen baren dan wat fotospulletjes.
Maar als al mijn lenzen nu kapot zouden vallen dan kocht ik direct een nieuwe 17-55, die gebruik ik het meest. Voor het vervangen van de rest zou ik wachten tot mijn verzekering uitgekeerd had.
Mijn fijnste lens vind ik de 70-200, maar die zou ik beter kunnen missen dan een standaardzoom.
Ik hoop trouwens niet dat mijn lenzen nu kapot zouden vallen, want mijn fototas ligt nu beneden op de grond en als dat spul nu dus zou vallen dan had ik een scheur in de vloer (anders kan het niet naar beneden) en eerlijk gezegd zou dat me veel meer zorgen baren dan wat fotospulletjes.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
- Matthieu
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
16-85 vr
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart
www.matthieuverhoeven.nl
Kunstsite Matthieu
Flickr Matthieu
Laatste boek Matthieu
- hans1956
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: *****
Dit geldt voor mij exact hetzelfde!!!! Behalve het zakelijke gedeelte. Dat moet vakantie gedeelte zijn!rovinge schreef:24-70 F2.8 & 70-200 F2.8 zijn mijn twee favorieten op de D3. Kan je toch wel 99% van alle foto's mee nemen.
Meest praktische vind ik de 18-200 op de D200 (zonder batterij grip). Deze combinatie gaat altijd mee op als ik voor zaken naar het buitenland moet.
Roel
Gr. Hans
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
tsja, favoriet....
in de categorie supergroothoek de 10,5mm fisheye
in de categorie standaardzoom de 24-70 2.8
in de categorie telezoom de 70-200vr met af en toe de 1.7 TC erop.
en dan hebben we nog wat vaste brandpunten die eigenlijk ook niet verkeerd zijn.....
Groetjes Eelco & Monique

in de categorie supergroothoek de 10,5mm fisheye
in de categorie standaardzoom de 24-70 2.8
in de categorie telezoom de 70-200vr met af en toe de 1.7 TC erop.
en dan hebben we nog wat vaste brandpunten die eigenlijk ook niet verkeerd zijn.....
Groetjes Eelco & Monique
http://500px.com/EelcoVandeKamp