Kleding
Kleding
Vandaag lekker zitten tobbe met lenzen verwisselen.
Weet dat er kleding is waar je de lenzen in de zakken kan doen.
Heeft Nikon zelf ook kleding.Wil eerst naar Nikon kijken omdat de zakken beter overeen komen met de lenzen.
Weet iemand waar ik het kan bekijken en kopen.
Grtoeten,
Aart
Weet dat er kleding is waar je de lenzen in de zakken kan doen.
Heeft Nikon zelf ook kleding.Wil eerst naar Nikon kijken omdat de zakken beter overeen komen met de lenzen.
Weet iemand waar ik het kan bekijken en kopen.
Grtoeten,
Aart
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Nee dank u, wat een lelijk ding zeg.wouterboon schreef:Volgens mij kun je er nog meer vinden, als je zoekt op Nikon en Vest. Zelf het Nikon Service Point in B'wijk heeft op de online shop nog vesten staan.
En plaats even een foto van jezelf met die geweldige kleding
Wanneer ze me zouden sponsoren, misschien................. wanneer niemand me ziet :mrgreen:
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Er zijn vesten op de markt (zelf ken ik ze nog niet van merk) die lijken me erg handig, de camera draag je toch in de hand of aan de band, als er een lens of drie met zonne kap en wat filters in past is dat voor mij voldoende, oh ja. ook een zakje voor een paar € om broodjes e.d. te kopen.
Het is met een tas altijd sjouwen en mis je vaak een hand, een rugzak lijkt me ook niet snel om even een lens te wisselen, als je voor elke lens een eigen zakje hebt in het vest lijkt me dat voldoende met wisselen van wegen de dopjes en zo.
Cees.
Het is met een tas altijd sjouwen en mis je vaak een hand, een rugzak lijkt me ook niet snel om even een lens te wisselen, als je voor elke lens een eigen zakje hebt in het vest lijkt me dat voldoende met wisselen van wegen de dopjes en zo.
Cees.
Mannen blijven jongens, alleen het speelgoed word iets duurder.
vestjes zijn ideaal..misschien niet zo modebewust maar tien keer beter dan een tas oid...je draagt het gewicht vlak op je lijf ipv je schouders of rug.
of je je lensen er in wilt stoppen is vraag nummer twee
bij een dumpstore koop je voor pakweg 15 euro een reportersvest.
alleen staat er dan geen nikon op...jij blij !
Arend
of je je lensen er in wilt stoppen is vraag nummer twee
bij een dumpstore koop je voor pakweg 15 euro een reportersvest.
alleen staat er dan geen nikon op...jij blij !
Arend
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer: