Bij voorbaat dank!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Wederom een serie lekkere kijkplaten, Miesnert. Jouw stijl bevalt mij eigenlijk wel.miesnert schreef:Ik heb verschillende nieuwe foto's en ben benieuwd naar de reakties van iedereen hier. (Het is geen serie, wel zijn de foto's onderdeel van series in wording die ik eventueel tzt nog hier kan laten zien.)
Bij voorbaat dank!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Mij eigenlijk ook wel! Uitschieters: 1, 6 en 7. Van 5 krijg ik trouwens het idee dat ie naar links helt...Frederix schreef: Wederom een serie lekkere kijkplaten, Miesnert. Jouw stijl bevalt mij eigenlijk wel.
Ik denk dat iedereen die hier komt wel tot drie kan tellen.chip54 schreef:Nrs 5 en 7 van de eerste serie vind ik erg mooi, en ondanks die 'ie technisch niet 'perfect' is, nr 2 van de tweede serie (wel even nummeren).
Dat bedoel ik dus juist! :mrgreen:miesnert schreef:Ik denk dat iedereen die hier komt wel tot drie kan tellen.chip54 schreef:Nrs 5 en 7 van de eerste serie vind ik erg mooi, en ondanks die 'ie technisch niet 'perfect' is, nr 2 van de tweede serie (wel even nummeren).
En niet technisch perfect!? Het stoort me soms dat mensen het hier zo vaak over de technische (en minst interessante kant) van fotograferen hebben. Het mooie aan fotografie is juist dat er geen regels zijn, en als een foto die iets te uitgebten is werkt en er mooier uitziet dfan de niet uitgebeten versie, so be it!!! Het gaat niet om de techniek of om hoe helder je lenzen zijn, dat is voor mij iig totaal onbelangrijk, het gaat mij om de foto's die ik maak! Al het andere is bijzaak...
Halleluja .... 200% mee eensEn niet technisch perfect!? Het stoort me soms dat mensen het hier zo vaak over de technische (en minst interessante kant) van fotograferen hebben. Het mooie aan fotografie is juist dat er geen regels zijn, en als een foto die iets te uitgebten is werkt en er mooier uitziet dfan de niet uitgebeten versie, so be it!!! Het gaat niet om de techniek of om hoe helder je lenzen zijn, dat is voor mij iig totaal onbelangrijk, het gaat mij om de foto's die ik maak! Al het andere is bijzaak...