Gaat overigens niet middels een import, moet handmatig.
Dus nu ga ik de verschillende mogelijkheden uitproberen. ben zeer benieuwd!

Groeten Hans
hans1956 schreef:Ik heb vanmiddag de gegevens van het Excel bestand met behulp van Camera control Pro in mijn toestel gezet. Werkt overigens heel makkelijk.
Dus nu ga ik de verschillende mogelijkheden uitproberen. ben zeer benieuwd!![]()
Groeten Hans
Frank,Frank771 schreef:hans1956 schreef:Ik heb vanmiddag de gegevens van het Excel bestand met behulp van Camera control Pro in mijn toestel gezet. Werkt overigens heel makkelijk.
Dus nu ga ik de verschillende mogelijkheden uitproberen. ben zeer benieuwd!![]()
Groeten Hans
Ook ik heb deze instellingen handmatig verwerkt, dus nu 'uitproberen' ....
Misschien een beetje vreemde vraag, maar waarop zijn deze instellingen gebasseerd? M.a.w. wat is de uitwerking van deze instellingen? Ze zijn waarschijnlijk gemaakt om mindere ervaringen van D200-bezitters qua beelden te compenseren. De reden waarom ik ze geprogammeerd heb, is dat ik de beelden iets scherper uit de D200 wil hebben en dit is mij door een fotograaf aanbevolen om eens uit te proberen.
Echter heb ik al een vraag; bij de 'beelden per seconde' staat deze instelling op 3bps/sec, terwijl hij er 4 kan maken. Aangezien ik (zeer)veel in de sportfotografie schiet, vond ik deze instelling een beetje vreemd.
Wie kan mij dit verklaren? Mijn verklaring zou zijn, dat er meer tijd is tussen de 'kliks' door om beter scherp te stellen........
Ik ben benieuwd...........
Volgens mij is dit Nikons standaardinsteling ook. De reden lijkt mij dit:Frank771 schreef: Echter heb ik al een vraag; bij de 'beelden per seconde' staat deze instelling op 3bps/sec, terwijl hij er 4 kan maken. Aangezien ik (zeer)veel in de sportfotografie schiet, vond ik deze instelling een beetje vreemd.
Wie kan mij dit verklaren?