waarwaarwaar..!Nicole schreef:Ik vind de foto van Imca marina ook leuk in je serie !
Amsterdam Gay Pride 2008 - Canal Parade
- MartijnM
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Thanks allemaal... En dit soort onderwerpen veroorzaken vaak wat discussie. Het mooie van onze samenleving is dan ook dat iedereen zijn of haar mening mag hebben. Hoewel Frederix' standpunt niet de mijne is, is toch prima dat hij zijn mening met ons deelt? Dat vind ik persoonlijk eerlijker dan de politiek-correcte meelopers. Niemand hoeft het met een andere overtuiging/religie etc. eens te zijn, zolang er maar verdraagzaamheid en tolerantie is.
Wat de Canal Parade betreft, maar het voor mij niet zoveel uit waarom er een feest is, maar meer dat er een feest is!
Als ik in een dooie stad wilde wonen, was ik niet naar Amsterdam verhuist... 
Mvg,
Martijn
Wat de Canal Parade betreft, maar het voor mij niet zoveel uit waarom er een feest is, maar meer dat er een feest is!

Mvg,
Martijn
Buy film, not megapixels...
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Amsterdam Gay Pride 2008 - Canal Parade
Dit gebeurd juist omdat het hier geaccepteerd is! Niet omdat het nog geaccepteerd moet worden, dat is een voorrecht dat dat hier kan. Je hoeft het niet altijd leuk te vinden of mee eens te zijn maar we kunnen hier ons zelf zijn en dat kan echt niet overal. Dat wil ik hiermee zeggen..Frederix schreef:Lekkere opmerkingen allemaal Maud. Ik denk dat Nederland op dit gebied in het geheel géén compliment verdient. Het is dieptriest dat dit blijkbaar in Nederland nodig is om homoseksualititeit geaccepteerd te krijgen.Maud schreef:Ik vind dit juist een compliment voor nederland dat dit kan! Het is geen ziekte of iets dergelijks en laat ze maar feestvieren. Moeten we vaker doen dan alleen maar klagen en mensen doodschieten als het even tegenzit..GdP schreef:
Ik denk niet dat dit bijdraagt aan een beter begrip voor de homoseksualiteit bij christenen en moslims. Het bevestigd eerder het beeld wat men hier al van heeft.
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Wat een gezever over een gaypride zeg. Als je niet meer foto's wil zien, dan ga je toch lekker naar andere onderwerpen kijken?! Vervuil je een ander zijn topic ook niet met dit soort discussies!
Ik had ook graag foto's genomen, lijkt me een kleurijke boel. Beetje net als het zomercarnaval in Rotterdam. Prachtige kleuren en feestende mensen!!
Ik had ook graag foto's genomen, lijkt me een kleurijke boel. Beetje net als het zomercarnaval in Rotterdam. Prachtige kleuren en feestende mensen!!
Hierhierhier...Eeuw schreef:waarwaarwaar..!Nicole schreef:Ik vind de foto van Imca marina ook leuk in je serie !
http://picasaweb.google.com/m.vanmelsen ... 8270099298
NAS Buikpijn
Re: Amsterdam Gay Pride 2008 - Canal Parade
Jij was de eerste die op de foto's reageerde en ging meteen off-topic.Frederix schreef:Dit lijkt mij overigens fors off-topic te gaan.