Photoshop CS3 probleem???

Discussies over fotobewerking en archivering
M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Photoshop CS3 probleem???

Bericht door M.Oorthuis » wo aug 06 2008 1:45 pm

Sinds gisteren heb ik een probleem met photoshop. Als ik PS CS3 wil openen zie ik een flits van het scherm en verdwijnt ie weer en start dus niet op.
Ik dacht ik deinstalleer het programma en installeer het weer. Echter krijg ik nu bij installatie een melding van "failed to install photoshop cs 3"

Ik heb al van alles geprobeerd, de winC3clean van adobe maakt niet uit. alle programma's sluiten zoals de firewall en antivirus.

Wie heeft dit ook wel eens gehad en weet hoe ik het kan oplossen, want ik heb PS CS3 echt nodig

Ik heb trouwens Vista 32 bit. En ik denk dat het euvel zich voordeed na het installeren van mijn HP photoprinter, maar deinstalleren van die printer hielp ook niet.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » wo aug 06 2008 1:50 pm

en een register cleaner ?....

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » wo aug 06 2008 2:25 pm

Dat WinCS3Clean van adobe is dat :)

iJoost

Bericht door iJoost » wo aug 06 2008 2:33 pm

Heb je het al bij Adobe gevraagd? Hij is duur genoeg, toch?

pabusk

Bericht door pabusk » wo aug 06 2008 2:36 pm

Misschien kort door dd bocht ... maar heb je al geinformeerd bij adobe ... ze zullen toch wel support op hun producten geven ze vragen er tenminste genoeg $$$ voor.

Tenzij je een gekraakte versie draait natuurlijk :twisted:

Succes
Paul

Arabia
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Arabia » wo aug 06 2008 2:43 pm

Hee Martijn, doet het probleem zich nog steeds voor probeer eens onderstaand:
Alt+Ctrl+Shift ingedrukt te houden bij het opstarten van PS

Suc6

Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...

The Pipe

Bericht door The Pipe » wo aug 06 2008 4:26 pm

Ik denk dat je bij Adobe weinig response krijgt. Ik heb zelf contact gehad voor een klant van mij die CS3 ook niet geinstalleerd kreeg en werd verwezen naar hun database op internet. Alle oplossingen dan uitgeprobeerd, vele uren eraan besteed maar zonder succes. Aangezien de pc in de garantie zat van de leverancier is pc terug gegaan en hebben ze uiteindelijk de harde schijf geformateerd en windows opnieuw geinstalleerd. Registry cleaners krijgen schijnbaar Windows ook niet schoon, maar dat is niks nieuws. Als je raam van je auto wast is ook al weer vuil voordat je klaar bent :lol:

Dus als je tijd hebt en alle benodigde software lijkt mij een versie installatie de enige oplossing en dan heb je waarschijnlijk ook nog als voordeel dat je pc weer sneller loopt. Suc6 ermee.

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » wo aug 06 2008 4:46 pm

Arabia, PS is gedeinstalleerd dus die optie kan ik niet meer uitvoeren. Het probleem is nu dat ik hem niet meer geinstalleerd krijg ik krijg elke keer een failed to install melding.

En idd die support van ADOBE heb ik geprobeerd, maar die gaan eerst een standaard ritueel door om vervolgens te zeggen dat ze de vraag noteren en ik dan een week moet wachten op antwoord, dus ik dacht dit gaat sneller (heb ook de vraag op andere fora gezet).

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » wo aug 06 2008 4:54 pm

Bij mij was Photoshop CS3 zeeeeer traag na installeren van mijn HP drivers (netwerkprinter) en niet normaal mee te werken. De enige manier die ik heb kunnen vinden om dit te verhelpen is aan andere printer dan de HP standaard maken. In mijn geval heb ik Fineprint (http://www.fineprint.com/products/fineprint/index.html) als default printer aangewezen, maar een andere niet-netwerk printer of Microsoft Office Document Image Writer werkt wellicht ook.
Misschien kan dit bij jou ook helpen?

dragon2

Bericht door dragon2 » wo aug 06 2008 5:47 pm

Ik heb die failed to install melding eerder gezien, bij iemand met een illegale kopie. Adobe had dat blijjkbaar doorgekregen en dezelfde versie was niet meer te installeren, een andere (ander pakket) nog wel. Of je moet je pc formateren en opnieuw installeren.

Herman55

Bericht door Herman55 » wo aug 06 2008 7:17 pm

Leeg de map c:\temp eens. Vaak blijft daar e.e.a. achter van een installatie waardoor hij niet meer wil. Geldt ook voor de map C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Temp

Suuk6

Miss Nikon

Bericht door Miss Nikon » wo aug 06 2008 8:21 pm

Voordat je de computer helemaal opnieuw wilt gaan installeren....
Doet dit probleem zich alleen bij Photoshop voor of kan je helemaal niks meer installeren?

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » wo aug 06 2008 8:27 pm

Was het met photoshop niet zo dat als je hem opnieuw wilde installeren op een andere pc dat je de bestaande installatie eerst af moest melden?

Kan het probleem daarmee te maken hebben, je wilt die licentie installeren maar Adobe weet dat hij 'ergens' al een keer geïnstalleerd was. Een beetje ongelukkig dat dat dan op dezelfde pc was....
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

The Pipe

Bericht door The Pipe » wo aug 06 2008 8:37 pm

Roelof schreef:Was het met photoshop niet zo dat als je hem opnieuw wilde installeren op een andere pc dat je de bestaande installatie eerst af moest melden?

Kan het probleem daarmee te maken hebben, je wilt die licentie installeren maar Adobe weet dat hij 'ergens' al een keer geïnstalleerd was. Een beetje ongelukkig dat dat dan op dezelfde pc was....
Licentie komen pas ter sprake nadat je hebt geinstalleerd. Het probleem is bij Adobe bekend o.a. KB401401. Dit zijn echter ook allemaal lapmiddelen.

iJoost

Bericht door iJoost » wo aug 06 2008 8:41 pm

Je kunt Photoshop op twee computers tegelijk activeren, ja. Dus als je 'm van een computer afhaalt altijd eerst even de-activeren.

Waarbij je dan de keus krijgt om de licentie-sleutel wel of niet op die computer te laten staan (zodat je eventueel weer kunt activeren zonder 'm opnieuw in te tikken).

Als je de computer verkoopt haal je natuurlijk ook die weg. Niet te vaak activeren overigens want daar schijnt ook nog een maximum aan te zijn.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”