oh oh? vr tikt
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
berichtje gekregen van nikon repair.
De volgende werkzaamheden zijn uitgevoerd:
3RD LENS GROUP UNIT (VR UNIT) VERVANGEN. LENS GEHEEL
GECONTROLEERD EN AFGEREGELD.
kosten 0,00. dus garantie.
moet alleen wel 6,40 verzend kosten betelen.....nou vooruit maar

D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Lekker hoor garantie, dit zijn meestal niet de goedkoopste reparatie'siefie schreef:berichtje gekregen van nikon repair.

We hopen dat je weer snel van je objectief kunt genieten
Groetjes Eelco & Monique
http://500px.com/EelcoVandeKamp
Gefeliciteerd iefie!
Heb je alles verder zelf moeten regelen? Of heeft KE ook nog iets voor jou kunnen betekenen? KE lijkt mij bij zulke garantie-gevallen de eerste aanspreekpartner. Of zie ik dit verkeerd?
Het belangrijkste is natuurlijk dat je het objectief weer terug hebt, maar ik was gewoon even benieuwd.
Heb je alles verder zelf moeten regelen? Of heeft KE ook nog iets voor jou kunnen betekenen? KE lijkt mij bij zulke garantie-gevallen de eerste aanspreekpartner. Of zie ik dit verkeerd?
Het belangrijkste is natuurlijk dat je het objectief weer terug hebt, maar ik was gewoon even benieuwd.
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
@ dikkiedik
ik heb KE geheel overgeslagen in deze.
dan moest ik het eerst naar KE sturen en die sturen het dan weer door naar Beverwijk (18,95 euro) dan stuurt Beverwijk het weer terug naar KE (18,95) en ben ik hem waarschijnlijk veeeeel langer kwijt.
heb de raad van rbfoto overgenomen om hem zelf te brengen naar beverwijk en hem door beverwijk op te laten sturen.(6,40 euro) wat ik dus ook iet hoefde te betalen.
ok kost wat benzine maar heb er gelijk een leuk daggie uit van gemaakt.
@ rbfoto.nl ja zeker geluksvogel want ik was al bang dat ik hem niet terug had voor Arcen.
ik heb KE geheel overgeslagen in deze.
dan moest ik het eerst naar KE sturen en die sturen het dan weer door naar Beverwijk (18,95 euro) dan stuurt Beverwijk het weer terug naar KE (18,95) en ben ik hem waarschijnlijk veeeeel langer kwijt.
heb de raad van rbfoto overgenomen om hem zelf te brengen naar beverwijk en hem door beverwijk op te laten sturen.(6,40 euro) wat ik dus ook iet hoefde te betalen.
ok kost wat benzine maar heb er gelijk een leuk daggie uit van gemaakt.
@ rbfoto.nl ja zeker geluksvogel want ik was al bang dat ik hem niet terug had voor Arcen.
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.