[VERZAMEL] Bokeh (lichtpunten)
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
george,
Ten eerste is het niet jou topic en ten tweede heb ik een paar posts terug gepost dat het mij ging om de lichtpunten (wat misschien in het begin niet duidelijk was), maar goed om verder gezeur te voorkomen laat maar staan dan.
Ten eerste is het niet jou topic en ten tweede heb ik een paar posts terug gepost dat het mij ging om de lichtpunten (wat misschien in het begin niet duidelijk was), maar goed om verder gezeur te voorkomen laat maar staan dan.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Even als laatste verduidelijking en dan weer verder met de foto's:
Het topic heet Bokeh 'lichtpunten' en hier kan je je foto's posten die daarmee te maken hebben, ben je het er niet mee eens dan maak je zelf een ander topic aan en kunnen de andere foto's daarin geplaatst worden
Dit is het enig forum waar er zo over gezeurd wordt heb hem op nog een paar andere neergegooit en daar wordt ie met open handen geaccepteerd en staan al een hele reeks foto's in.
Het topic heet Bokeh 'lichtpunten' en hier kan je je foto's posten die daarmee te maken hebben, ben je het er niet mee eens dan maak je zelf een ander topic aan en kunnen de andere foto's daarin geplaatst worden
Dit is het enig forum waar er zo over gezeurd wordt heb hem op nog een paar andere neergegooit en daar wordt ie met open handen geaccepteerd en staan al een hele reeks foto's in.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Zeuren? ben je mal!
Misschien zijn wij wat kritischer op dit forum!
En als je dit zeuren noemt, zou je daar toch eens over moeten nadenken!
Misschien is het wel je autoritaire opstelling die deze reacties uitlokken!
Groetjes George
En als je dit zeuren noemt, zou je daar toch eens over moeten nadenken!
Misschien is het wel je autoritaire opstelling die deze reacties uitlokken!
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Alleen de laatste is zo als jij zegt autoritair, omdat jullie maar doorblijven hameren, minder praten meer foto's posten.
- Brenzef
- Forumlid
Na enige tijd van stilte (die ik als prettig ervaarde) ben je weer lekker bezig. Veel mensen plaatsen foto's die naar mijn en naar de mening van anderen als mooi MET onscherpte worden ervaren.Opgezetfan schreef:Dit is het enig forum waar er zo over gezeurd wordt heb hem op nog een paar andere neergegooit en daar wordt ie met open handen geaccepteerd en staan al een hele reeks foto's in.
Vervolgens reageer je op onnavolgbare wijze arrogant alsof dit jou forum is, en, dat op andere fora alles met open armen wordt geaccepteerd.
Mijn tip aan jou is om vooral veelvuldig op al die andere fora te blijven plaatsen en zo min mogelijk hier.
Ik zal verder niet meer reageren op een bericht dat door jou is geplaatst.
Je infantiele gedrag, je arrogantie en de manier waarop je altijd neerbuigend op anderen reageerd heb ik wel gezien.
Je bent een vervelend kind!
Koop een Canon....
Voor alle andere leden mijn verontschuldigingen vanwege dit bericht, maar het is elke keer weer hetzelfde liedje.
En dan nu miijn bijdrage:

- The-Boss
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Re: Bokeh of Bokkig
Het is ook een hele mooie foto George, maar Martijn heeft toch duidelijk 2x gezegd wat de bedoeling was, en ik ben het daar mee eens. Ook al kunnen we eindeloos over Bokeh gaan discusseren.George Fennes schreef:Beste Opgezetfan,
De foto's van E.Biemold mooier dan die foto's die jij geplaatst heb.
En naar mijn idee geven die foto's van E.Biemold een perfecte mooie Bokeh weer.
Groetjes George
Pierre
Pierre 8-)
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
- The-Boss
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Ook ik ben het niet altijd met Martijn eens op de manier waarop hij iets zegt. Maar hij heeft verstand van fotograferen vindt ik en maakt mooie foto's.Brenzef schreef: Na enige tijd van stilte (die ik als prettig ervaarde) ben je weer lekker bezig. Veel mensen plaatsen foto's die naar mijn en naar de mening van anderen als mooi MET onscherpte worden ervaren.
Vervolgens reageer je op onnavolgbare wijze arrogant alsof dit jou forum is, en, dat op andere fora alles met open armen wordt geaccepteerd.
Mijn tip aan jou is om vooral veelvuldig op al die andere fora te blijven plaatsen en zo min mogelijk hier.
Ik zal verder niet meer reageren op een bericht dat door jou is geplaatst.
Je infantiele gedrag, je arrogantie en de manier waarop je altijd neerbuigend op anderen reageerd heb ik wel gezien.
Wat je geschreven hebt is buiten proporties.
Pierre 8-)
Ik ben het ook met martijn eens! en brenzef ik vind dit vrij harde taal van je. Erg jammer dat je op deze manier uit de hoek moest komen.
Laten we elkaar hier gvd niet afzeiken. laten we doen waar we plezier in hebben en dat is foto's maken! Ik zou graag willen dat dit het laatste woord was wat hier over gezegt is!!!!!!! Kom jongens bats die foto's erop minder lullen over elkaar!
Mvg,
Martijn.
Laten we elkaar hier gvd niet afzeiken. laten we doen waar we plezier in hebben en dat is foto's maken! Ik zou graag willen dat dit het laatste woord was wat hier over gezegt is!!!!!!! Kom jongens bats die foto's erop minder lullen over elkaar!
Mvg,
Martijn.
- Cees
- Forumlid
Zullen we nu weer ophouden met kiften? Het is al zo vaak besproken; geef gewoon opbouwend commentaar op elkaars foto's, gun een ander zijn/haar mening en blaas nu eens niet meteen hoog van de toren als iets je niet aanstaat. Reageer genuanceerd, svp.
Groet, Cees
Groet, Cees

Laatst gewijzigd door Cees op vr jan 12 2007 5:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Fatsoen!!!
Beste Pierre,
Jij reageerde op het volgende:
Het ging mij niet om het feit dat Martijn Oorthuis on topic wilde blijven, maar de arrogante manier waarop en een ander forumlid die toen nog niet op de hoogte was van zijn verlichtte ideeën, sommeerde om de foto te verwijderen.
Dit vind ik ongepast en grof, het is niet Martijn Oorthuis zijn forum en als er foto's verwijderd dienen te worden, is de moderator of beheerder van dit forum degene die dit kan zeggen of doen.
Ik erger me vaak mateloos aan het arrogante gedrag van Martijn Oorthuis en ben zelfs van plan geweest om vanwege dit figuur, dit forum niet meer te bezoeken (vraag maar aan Roel).
Dan kan iemand misschien leuke plaatjes maken waarvan sommige aardig lukken, maar dat wil niet zeggen dat zo'n figuur een groot air aan kan nemen en een ander de les gaat lezen.
Ik vond de sfeer inderdaad prettiger en ontspannender toen Martijn Oorthuis een tijdje uit de lucht was.
Maar dat is mijn mening en ervaring.
Martijn Oorthuis had ook gewoon heel vriendelijk kunnen melden aan e.biemold dat hij iets anders bedoeld had met Bokeh.
Een beetje beleefdheid en respect voor elkaar maakt alles een stuk vriendelijker en aangenamer.
Er zijn mensen onder ons op dit forum (ik zal geen namen noemen) die echt heel veel weten van fotograferen en een kennis hebben waar je u tegen zegt en daar zijn de meesten van ons inclusief Martijn Oorthuis, kleine kinderen bij.
Van hen hoor ik geen denigrerende commentaren en arrogant gedrag, die staan daar ver boven.
En ik had voor mezelf ook al de conclusie getrokken dat Martijn Oorthuis zich gedraagt als een verwend kind dat gewend is om altijd zijn zin te krijgen en dat moet ik met Brenzef eens zijn.
Of mijn mening nu wel of niet gewaardeerd wordt zal mij een biet wezen, ik wilde dit even kwijt omdat ik me al heel lang zat op te vreten en daar geen zin meer in heb.
Groetjes George
Jij reageerde op het volgende:
Code: Selecteer alles
George Fennes schreef:
Beste Opgezetfan,
De foto's van E.Biemold mooier dan die foto's die jij geplaatst heb.
En naar mijn idee geven die foto's van E.Biemold een perfecte mooie Bokeh weer.
Groetjes George
Het is ook een hele mooie foto George, maar Martijn heeft toch duidelijk 2x gezegd wat de bedoeling was, en ik ben het daar mee eens. Ook al kunnen we eindeloos over Bokeh gaan discusseren.
Pierre
Dit vind ik ongepast en grof, het is niet Martijn Oorthuis zijn forum en als er foto's verwijderd dienen te worden, is de moderator of beheerder van dit forum degene die dit kan zeggen of doen.
Ik erger me vaak mateloos aan het arrogante gedrag van Martijn Oorthuis en ben zelfs van plan geweest om vanwege dit figuur, dit forum niet meer te bezoeken (vraag maar aan Roel).
Dan kan iemand misschien leuke plaatjes maken waarvan sommige aardig lukken, maar dat wil niet zeggen dat zo'n figuur een groot air aan kan nemen en een ander de les gaat lezen.
Ik vond de sfeer inderdaad prettiger en ontspannender toen Martijn Oorthuis een tijdje uit de lucht was.
Maar dat is mijn mening en ervaring.
Martijn Oorthuis had ook gewoon heel vriendelijk kunnen melden aan e.biemold dat hij iets anders bedoeld had met Bokeh.
Een beetje beleefdheid en respect voor elkaar maakt alles een stuk vriendelijker en aangenamer.
Er zijn mensen onder ons op dit forum (ik zal geen namen noemen) die echt heel veel weten van fotograferen en een kennis hebben waar je u tegen zegt en daar zijn de meesten van ons inclusief Martijn Oorthuis, kleine kinderen bij.
Van hen hoor ik geen denigrerende commentaren en arrogant gedrag, die staan daar ver boven.
En ik had voor mezelf ook al de conclusie getrokken dat Martijn Oorthuis zich gedraagt als een verwend kind dat gewend is om altijd zijn zin te krijgen en dat moet ik met Brenzef eens zijn.
Of mijn mening nu wel of niet gewaardeerd wordt zal mij een biet wezen, ik wilde dit even kwijt omdat ik me al heel lang zat op te vreten en daar geen zin meer in heb.

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken