Foto's Doel, Belgie

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » wo aug 13 2008 11:57 am

Vandaag in onze krant:

Weer geen sloop Doel
woensdag 13 augustus 2008 | 07:25

DOEL - Voor de tweede achtereenvolgende dag is een poging van de Antwerpse havenautoriteiten om in Doel een aantal woningen te laten slopen mislukt. Dorpsbewoners hadden zich maandagavond in twaalf huizen verschanst waarvoor de rechter een sloopvergunning had afgegeven. De slopers die gisterochtend onder politiebegeleiding aan de slag wilden, richtten hun aandacht daarop op een aantal andere leegstaande huizen in het dorp.

Maar ook het slopen van deze panden moest al snel worden gestaakt toen actievoerders de daken opklommen en met spandoeken tegen de afbraak van het dorp protesteerden. De slopers besloten zich daarop terug te trekken.

Met andere woorden: wordt vervolgd. Ben benieuwd hoelang de bewoners de sloop kunnen tegenhouden.

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

pepper

Bericht door pepper » wo aug 13 2008 12:28 pm

Bedankt allemaal.
Ik hoop voor de bewoners dat ze de sloop heel lang tegen kunnen houden, missschien een illusie maar het trekt wel een hoop publiciteit en het schud mensen wellicht een keertje wakker. (misschien ook wel weer een illusie maar dat was voor ons wel de reden om daar foto's te maken)

Dank je wel trouwens voor de update over doel Jolanda!
1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » wo aug 13 2008 12:41 pm

Ik zal proberen om de krantenberichten hier wat bij te houden.

Foto 1: die pop blijft leuk he. Ik heb hem ook. Als je het niet leuk vindt dat ik deze foto plaats, even laten weten. Dan haal ik hem weg.

Afbeelding
click voor mijn foto's op flickr.

pepper

Bericht door pepper » wo aug 13 2008 1:18 pm

Hey leuk! Ik volg het wel een beetje op internet en heb geen krant meer en dus vergeet ik de boel wel eens bij te houden.Dus ik stel het zeer op prijs! Enne je foto lekker laten staan hoor :) Het lijkt wel of je vlak na of vlak voor ons daar bent geweest...het handje in precies dezelfde houding..de stoel ook...grappig :)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”