Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Het valt me wel erg op dat op de kleurenfoto's de huidtinten ontzettend veel verschillen van elkaar. Ik ben er niet laaiend enthousiast over, ik vind het licht te hard en ze komen net wat te scherp over. Ook het uitsmeren van de huid is totaal niet mijn ding.
Foto 1 en 2 lijken veel op elkaar, waarbij 2 mijn favoriet is, de linkervoet op foto 1 ziet er wat vreemd uit.
Foto 5 vind ik het mooist, mooie lijnen, hand precies op de goede plek.
He, dat is een bekend model....Mooie foto's, ik denk dat naakt 1 van de moeilijkste vormen van fotografie is. Als je het niet goed doet dan is het gelijk ordinair en dat is dit niet..
Netjes gedaan maar ik vind ook dat er te weinig detail meer over is.
zoals bv bij foto drie haar neus,voorhoofd en benen rare lichte plekken bevatten en op sommige foto,s de knie niet eens meer zichtbaar.
vind foto 5 de beste maar dat komt dan ook door de schaduwen die de foto bevat en je hierdoor de delen van haar lichaam zien.
Ik vindt het een leuke serie foto's, ik vindt de achtergrond te licht, en voor de rest ben ik het met Nicole eens.
Groet, Frans
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon http://www.franskeijzers.com