Nog een paar van die blauwe rakker...update(4, 70-200vr 2.8)
Zo is het wel genoeg dame en heer :mrgreen:D-80's schreef:
Deze gaat als een dolle op Flickr en dan hebben de amerikanen nog een halve dag voor de boeg..........
Nominatie's voor de cover van NG..............
Ik kan alleen maar jaloers zijn, dat ik niet in een vogelhut zat, liep op de golfbaan, ook leuk, maar erg weinig ijsvogels gezien

Jullie beleven er heel veel plezier aan, en daar gaat het toch om.D-80's schreef:Daar heb je ook wel een beetje gelijk in hoor, na deze stortvloed aan ijsvogelplaten.....GdP schreef:Ik kan al bijna geen vogel meer zien.![]()
Of begin ik een kleinbeetje jaloers te worden?
Maar het is wel heel erg leuk om met een clubje in zo'n hut een beetje gaan zitten wachten op de dingen die komen gaan. En net als je op zo'n punt komt van: "Nou, komt er nog wat van..."
Dan duikt ie ineens op....![]()
Het mooiste van afgelopen zondag was wel de achtervolging van twee ijsvogels...
Dit was bijna niet vast te leggen zo snel...
Ook zat ie een tijdje in een boom naast de observatie hut, bijna 10 minuten zitten kijken met de verrekijker hoe of ie daar zat.
We hebben straks vakantie maar ik weet nu al dat we regelmatig nog eens even in de hut gaan kijken...
Groetjes Eelco & Monique

- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Smilda.NET schreef:Wat een ongelovelijk gave platen!
M'n NAS heeft toegeslagen dus als de buit(300mmVR) binnen is zal ik zeker eens een kijkje gaan nemen bij de oostvaardersplassen

1.7 Teleconverter van Nikon.....

Enneh als je op maandag of donderdag gaat, dan gaat Monique graag met je mee...

http://500px.com/EelcoVandeKamp
Ben ik blij dat mijn NAS die al geleverd heeft bij mijn 70-200D-80's schreef:Smilda.NET schreef:Wat een ongelovelijk gave platen!
M'n NAS heeft toegeslagen dus als de buit(300mmVR) binnen is zal ik zeker eens een kijkje gaan nemen bij de oostvaardersplassenik zou er nog wat extra bij "nassen"
![]()
1.7 Teleconverter van Nikon.....krijg je geen spijt van....
![]()
![]()
Enneh als je op maandag of donderdag gaat, dan gaat Monique graag met je mee...

Een dag weet ik nog niet, dit ligt even aan konijnenberg (levering lens) en mn werk...
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
He, dat is nou jammer. Ben ik dinsdag de hele dag vrij!!Enneh als je op maandag of donderdag gaat, dan gaat Monique graag met je mee...
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee