1.

2.

3.

4.

Eerste 2 met een Nikor 70-200mm F2.8 VR
Laatste 2 met de Sigma 50-500mm Also known as the BIGMA.
Greetz,
Den Door.
Dag,dendoor schreef:Zelf in het verleden wat gevleugelde diertjes gespot met dit als resultaat :
Den Door.
De voederplaats was eigenlijk een balkon waar een soort van voederbak was geplaatst. Er was een raam dat open kon en heel stilletjes van achter het gordijn opgesteld. Van zodra er ééntje kwam pikken "klik" en hij stond erop. Dit zijn nauwelijks crop's hoor. Is zo goed als 1/1 op 200mm. Uiteraard is deze afstand onvoldoende om in de vrije natuur op 10 tot 15 meter vogels te spotten. 400 of 500mm lijkt me het ideale.wblink schreef:dendoor schreef:Zelf in het verleden wat gevleugelde diertjes gespot met dit als resultaat :
Den Door.
Geeft me een goed gevoel.dendoor schreef:wblink schreef:De voederplaats was eigenlijk een balkon waar een soort van voederbak was geplaatst. Er was een raam dat open kon en heel stilletjes van achter het gordijn opgesteld. Van zodra er ééntje kwam pikken "klik" en hij stond erop. Dit zijn nauwelijks crop's hoor. Is zo goed als 1/1 op 200mm. Uiteraard is deze afstand onvoldoende om in de vrije natuur op 10 tot 15 meter vogels te spotten. 400 of 500mm lijkt me het ideale.dendoor schreef:Zelf in het verleden wat gevleugelde diertjes gespot met dit als resultaat :
Den Door.
Mvg,
Den Door.