1)

2)

4)

5)

Natuurlijk kan ik hier iets mee, we leren nog elke dag bij en je hebt gelijk wat foto 3 betreft is mijn dochter en hoort hier idd niet tussen.noogle schreef:Ok, daar gaat ie:
Foto 1:
Ik zou een veel lager standpunt gekozen hebben en ook wat dichterbij gaan staan. Dan pak je wat meer detail mee en krijg je geen mensen op de achtergrond (stoort nogal)
2.:
Leuke foto, goede uitsnede (hoewel een tikkeltje naar links hellend) maar wat overbelicht, details in wolken verdwijnen en koepel loopt over in de wolken.
3.:
Voor jou ongetwijfeld een geliefd onderwerp, maar de foto vind ik nu niet in de serie passen, Amsterdam, en dan opeens een foto van dochterlief (neem ik i.i.g. aan)
4.:
Een beetje algemeen plaatje. Ikzelf zou naar het gebouw gelopen zijn om daar wat detailopnamen te maken, nu vind ik het een beetje rommelig met die boot op de voorgrond, er gebeurt te veel op de foto.
5.: Ook hierbij vind ik het jammer dat er een lelijk modern terras voor het gebouw staat. Foto lijkt me ook een beetje onderbelicht.
Ik hoop dat je wat met mijn opmerkingen kan, het valt ook niet mee om in een drukke stad "rustige" overzichtsfoto's te makenProbeer je onderwerp te isoleren en loop er eens een paar keer omheen, dichterbij, verderaf zodat je het onderwerp zelf op verschillende manieren bekijkt.
Groet,
Michael