Lathyrus

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Nik

Lathyrus

Bericht door Nik » za aug 16 2008 12:01 pm

Enkele van de vele bloemen aan onze Lathyrus in de namiddagzon.

Afbeelding

Nik

Bericht door Nik » zo aug 17 2008 9:45 am

Wat nu? 60 kijkers en iedereen sprakeloos? Da's beter dan ik verwachtte. :D

Frederix

Bericht door Frederix » zo aug 17 2008 9:59 am

Nik schreef:Wat nu? 60 kijkers en iedereen sprakeloos? Da's beter dan ik verwachtte. :D
Hoi Nik,

Ik zie de foto nu pas, ik wilde eigenlijk zeggen dat ik hem erg gaaf vind. Maar deze reactie van jou vind ik erg jammer . . . . komt een beetje ongeduldig over.

Dan maar géén reactie van mij. :shock:

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » zo aug 17 2008 11:11 am

Ik vind de foto mooi maar had wel rechts onderin de steel weggehaald en had 'm iets meer verzadiging gegeven.

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Inge

Bericht door Inge » zo aug 17 2008 11:24 am

Frederix schreef:
Nik schreef:Wat nu? 60 kijkers en iedereen sprakeloos? Da's beter dan ik verwachtte. :D

Ik ben, ivm een operatie aan mijn grote teen(!!), een paar dagen niet op dit forum geweest. Er stonden meer dan 1600 nieuwe berichten op... Dan moet je een selectie maken, je kan toch niet op iedere foto reageren?
Ik vind je foto mooi en dat zullen andere mensen ook vinden maar kennelijk niet mooi, apart, bijzonder genoeg om er een reactie op te geven.
Die opmerking van jou vind ik dan ook een beetje lullig... hoe gaat dat spreekwoord ookal weer? Geduld is een schone zaak?! :lol:

Gabees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Gabees » zo aug 17 2008 11:37 am

Ik vind 'm mooi!
De scherpte diepte vind ik erg mooi.

Nik

Bericht door Nik » zo aug 17 2008 3:22 pm

Inge schreef: Die opmerking van jou vind ik dan ook een beetje lullig... hoe gaat dat spreekwoord ookal weer? Geduld is een schone zaak?! :lol:
Ik zal het nooooooooooit meer doen. :oops: :oops:

Inge

Bericht door Inge » zo aug 17 2008 5:16 pm

Heel goed! :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”