ijsvogel

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
j.a foto

onderwerp

Bericht door j.a foto » zo aug 17 2008 1:23 pm

mooie gedaan hoor wat zijn het toch super mooie vogels heerlijk om naar te kijken. gr j.a foto

wouterboon

Bericht door wouterboon » zo aug 17 2008 1:43 pm

Nicole schreef:Hier zijn ook nog paar mooie foto,s van ijsvogels waar ik jaloers op ben.

Klik Hier
Ik kijk wel eens op DPZ en zat altijd vol verwondering te kijken naar de presentatiefoto's van deze man. Totdat er iemand zei dat er wel erg veel gekloonstempeld was in zijn foto's; veel herhaling van golfjes en opspattend water.

En toen werd er beweerd dat deze man de ijsvogels lokte met visjes of in een bak in zijn achtertuin... Sindsdien niets meer van hem vernomen op DPZ. Neemt overigens niet weg dat ie fantastische foto's maakte!

Jouw foto's zijn trouwens ook geweldig! Als je wilt weten waar ze nog meer zitten, dan kun je op verschillende sites (www.waarneming.nl, dacht ik) dat uitzoeken.

Groet,

Wouter
Laatst gewijzigd door wouterboon op zo aug 17 2008 5:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

mikemix

Bericht door mikemix » zo aug 17 2008 4:16 pm

Weet de eigenaar van deze foto dat je hem hier hebt geplaatst?

wouterboon

Bericht door wouterboon » zo aug 17 2008 5:03 pm

mikemix schreef:Weet de eigenaar van deze foto dat je hem hier hebt geplaatst?
nee, net zo min als dat er een link naar zijn site is gegaan.

Maar hij is al weg (je hebt gelijk, bedacht het me later eigenlijk ook...)

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » zo aug 17 2008 8:37 pm

linkie naar site ook weggehaald wil hier geen gezeur over.
Heb er niet over nagedacht.
NAS Buikpijn

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”