Maar je bent 1 van de weinige die antwoord geeft op mijn vraag Patrick, bij deze bedankt voor het antwoord, ga ik daar mee aan de slag.
En mensen kom eens met wat anders dan blauw, weet ik nu wel of volgen jullie alleen een bepaalde grote smurf
Koert,Koert schreef:Stelletje smufen, die een papegaai na doen![]()
![]()
Maar je bent 1 van de weinige die antwoord geeft op mijn vraag Patrick, bij deze bedankt voor het antwoord, ga ik daar mee aan de slag.
En mensen kom eens met wat anders dan blauw, weet ik nu wel of volgen jullie alleen een bepaalde grote smurf
op een gegeven moment weet een mens wel dat die blauw is, al kwam er nu een reactie meer een de trend van je kunt beter dat en dat doen.Frederix schreef:Koert,Koert schreef:Stelletje smufen, die een papegaai na doen![]()
![]()
Ik vind dit een uitermate lullige reactie. Vanaf nu zul je van mij geen reactie meer op jouw werk / postings krijgen, ook niet op vragen via een PB-tje zoals zojuist.
(Abonnement op deze topic ook maar opgezegd)
Koert,Koert schreef:Laat de foto maar staan eteuben, fotografeer meestal in de M-stand of doen jullie de instelling in P-stand?
Oké:Koert schreef:Stelletje smufen, die een papegaai na doen![]()
![]()
Ik ga zeker nog een keer terug, om een nieuwe foto te maken. Is een punt waar ik eens anders naar ga kijken. vind het tot nu toe een fijne camera, waar ik veel plezier van heb.Riemke schreef:Het lijkt erop dat er inderdaad bij je instellingen iets verkeerd heeft gestaan Koert, dat zal de blauwe kleur wel verklaren. Ik vermoed de witbalans.
Op zich is het best een gek object om te fotograferen, zo met die barst en die enorme druppels. Ik had daar dan toch de nadruk op gelegd in de compositie van de foto. Nu oogt hij ronduit saai en rommelig.
Ga gewoon nog eens terug en probeer, gebruikmakend van alle tips, nog eens een serie te maken. Een D200 is een prima camera waar echt betere resultaten uit te halen zijn dan wat je hier laat zien.