Fotograferen in kerken
-
iJoost
-
iJoost
Amsterdam. Vanuit het station zie je 'm ,links over het water.
Laatst gewijzigd door iJoost op zo aug 17 2008 9:08 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Remco H
Deze dus, de Sint Nicolaaskerk.iJoost schreef:Amsterdam. Vanuit het station zie je 'm links over het water.
Ik ben in Rusland ook in diverse kerken geweest. In Moskou: de Basiliuskathedraal, de Christus-Verlosserkerk, de Opstandingskerk in Kadasji.
In Sint-Petersburg: de kerk van de Verlosser op het Bloed, de Petrus en Pauluskathedraal.
Jammer dat ik de foto's ervan niet meer kan laten zien.
Als ik in zo'n kerk was, gebruikte ik niet alleen mijn standaardzoom, maar ook mijn telezoom. Daarmee kon ik er details uitlichten, met een onscherpe achtergrond. Dat gaf heel mooie resultaten.
Bij de Kerk van de Verlosser op het Bloed in Sint-Petersburg heb ik 27 keer op de ontspanknop gedrukt bij het wandelen rond de kerk. En dan ben ik er nog niet eens in geweest.
Perspectiefcorrectie zou sommige foto's, die in deze draad getoond worden, nog mooier maken, zoals bijvoorbeeld deze.
- Werner
- Forumlid

- Contacteer:
Dag Thimotheus,
Misschien wil je één en ander een keer op je gemak uitproberen. Ons bedrijf is in een Rooms Katholieke kerk gevestigd. Het is de Anthonius van Paduakerk in Tilburg. Veel muurschilderingen en glas-in-lood e.d. Kun je, als je wil, in alle rust komen proberen wat het beste is...
greetz
Misschien wil je één en ander een keer op je gemak uitproberen. Ons bedrijf is in een Rooms Katholieke kerk gevestigd. Het is de Anthonius van Paduakerk in Tilburg. Veel muurschilderingen en glas-in-lood e.d. Kun je, als je wil, in alle rust komen proberen wat het beste is...
greetz
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;