Zwart/Wit films over de datum
Zwart/Wit films over de datum
Vond in de doka nog wat films Kodak T-max100 en Kodak 125PX alleen staat de houdbaarheids datum op 10/2006. Zijn deze films totaal onbruikbaar? Bewaard op temp van ong 20 graden. Iemand ervaring hiermee?
Kleurzweem?
Ik zal wel iets over 't hoofd zien.
Volgens mij kun je het beste 1 film testen op de gevoeligheid met een losse lichtmeter en een grijskaart.
Je kunt ook belichtingstrapjes maken en niet de meest belangrijke zaken hierop vastleggen.
Het begint bij mij ook te kriebelen ik kijk ook even in mijn doka!
Ik zal wel iets over 't hoofd zien.
Volgens mij kun je het beste 1 film testen op de gevoeligheid met een losse lichtmeter en een grijskaart.
Je kunt ook belichtingstrapjes maken en niet de meest belangrijke zaken hierop vastleggen.
Het begint bij mij ook te kriebelen ik kijk ook even in mijn doka!
Alle bedankt voor de snelle reacties.........
Wat is het toch een mooi forum
Ga morgen een 125 PX proberen was altijd mijn favoriete film, als het goed gaat mag de RZ67 mee op vakantie
Mocht er iemand nog films kunnen gebruiken houdbaar tot 2006/2-4-6, kleinbeeld & rolfilm Kodak T-Max 100 & 400 asa om te experimiteren (gratis) stuur maar een mailtje. Heb er nog best wat
Wat is het toch een mooi forum

Ga morgen een 125 PX proberen was altijd mijn favoriete film, als het goed gaat mag de RZ67 mee op vakantie
Mocht er iemand nog films kunnen gebruiken houdbaar tot 2006/2-4-6, kleinbeeld & rolfilm Kodak T-Max 100 & 400 asa om te experimiteren (gratis) stuur maar een mailtje. Heb er nog best wat
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee

Zal mij benieuwen of er nog wat van over is.
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"