Bedankt voor jullie reacties!
@ Marianne1974
Het ontwerp is in overleg met de Oostenrijkse architect Friedensreich Hundertwasser door de Nederlandse architect Barend Scherpbier gemaakt. De opdrachtgever was Bouwbedrijf Aan de Stegge uit Goor, het is gebouwd in 2005.
@ Ome Jan,
Alleen de voor publiek toegankelijke ruimten zien er zo uit, de werkplekken van het personeel zijn recht toe recht aan. Ik heb hiervoor film van 400 asa gebruikt (Fuji Superia 400) De opnamen heb ik licht ingeflitst.
@ Jolanda,
Volgens mij gaat dit snel vervelen als je hier de hele dag in moet werken. Het is echt schitterend om een foto's van te maken.
@ Chip54,
Er mocht niets recht zijn aan gebouw

Maar even zonder gekheid, de vloeren zijn wel recht, maar de wanden die er op staan zijn niet vlak maar vaak gebogen. Ook is de overgang van wand naar vloer vaak niet vlak maar loopt schuin op naar de wand. Dat geeft als totaalbeeld al snel de indruk dat de vloeren niet vlak lopen.
@ Gabees,
Analoge foto's kennen geen ruis maar korrel, deze is over het hele beeld aanwezig. In foto 1 heb ik lucht, met name de donkere wolk doorgedrukt. Doordrukken kan tot gevolg hebben dat op die plekken de korrel meer zchtnaar wordt. dat is op foto 1 bij de donkere wolk het geval.