Oogcontact met een jongedame

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
hans1956
Regiocoördinator
Regiocoördinator
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door hans1956 » vr aug 22 2008 8:44 am

Ja Herman,

Pracht opname. Jij ook aan de twee reebruine ogen :shock: :oops: :roll: :mrgreen:

Gr. Hans
Gr. Hans

Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk! 

Facebook Flickr

wouterboon

Bericht door wouterboon » vr aug 22 2008 8:52 am

Dan vind ik de foto echt mooi 'ruisloos', zeker je D700...

The Pipe

Bericht door The Pipe » vr aug 22 2008 9:18 am

foto 1 is geweldig. Ik heb even een "off-topic" vraag. Hoe heb jij het copyright in de kenmerken van je foto gekregen? Als ik met exif kijk zie ik dat staan. Is wel interesant om te weten.

Alf74

Bericht door Alf74 » vr aug 22 2008 12:18 pm

Leuke momenten zijn dat, zo oog in oog met een ree. Bij ons op het eiland lopen er ook nogal wat rond in Westenschouwen, echter als je gericht gaat om ze op de foto te zetten kom je ze net niet tegen.

Grt,

Alfred

Herman55

Bericht door Herman55 » vr aug 22 2008 5:17 pm

Wouter, inderdaad de D700. Heb alleen nog maar de D100, en die gaat niet zo vaak maer mee. The Pipe, dat is een instelling in het menu. Simpel eigenlijk.
En Alfred, ik heb hetzelfde probleem. Kon er nu ook maar 2 schieten, en daarna was de dame verdwenen.

The Pipe

Bericht door The Pipe » vr aug 22 2008 5:21 pm

Herman is dat een optie alleen bij de D700 of kan dit ook bij de D70s?

Herman55

Bericht door Herman55 » vr aug 22 2008 6:20 pm

Ik vermoed dat het bij alle camera's kan, weet dat echter niet zeker. Bij m'n D100 was dit ook al mogelijk. Je moet gewoon even het menu (of de handleiding) doorlopen.

The Pipe

Bericht door The Pipe » vr aug 22 2008 7:35 pm

Bedankt ik heb iets gevonden. Bij de D70s is het dus beeldcommentaar en in Exif zie je het dan terug als User Comment en niet zoals bij jouw als Copyright. Bedankt voor de tip.

Ciket

Bericht door Ciket » za aug 23 2008 1:38 am

Wat een mooie foto,
Ik hoop dat ik ook later ook zulke foto's kan maken.
Groetjes Cindy

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”