Dag,
Net nieuw met de D3. Ik kan nu echter met geen mogelijkheid (of ik ben ziende blind) de optie vinden om in te stellen dat NA opname de monitor beeld met histogram een aantal seconden te zien geeft.
Ook de weergave "hoge lichten" ben ik kwijt? D3 eigenschap of domheid mijnerzijds?
Monitor weergave na opname
Monitor weergave na opname
Willem.
Re: Monitor weergave na opname
Zat er geen gebruiksaanwijzing bij ? :mrgreen:wblink schreef:D3 eigenschap of domheid mijnerzijds?
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Inderdaad gevalletje "RTFM"...
Handleiding pag. 287 (NL-handleiding) over "beeld terugspelen" in het weergavemenu. Als je die aanzet geeft de D3 automatisch elke opgenomen foto weer op de monitor na het afdrukken. Hij doet dat in de weergavestand die je zelf met de selector omhoog/omlaag (bij standaard custom setting f3) kunt selecteren. Die instelling blijft voor de volgende foto's van kracht tot je hem weer handmatig anders zet.
Succes!
Marnix
Handleiding pag. 287 (NL-handleiding) over "beeld terugspelen" in het weergavemenu. Als je die aanzet geeft de D3 automatisch elke opgenomen foto weer op de monitor na het afdrukken. Hij doet dat in de weergavestand die je zelf met de selector omhoog/omlaag (bij standaard custom setting f3) kunt selecteren. Die instelling blijft voor de volgende foto's van kracht tot je hem weer handmatig anders zet.
Succes!
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
Dank je.MvBoetzelaer schreef:Inderdaad gevalletje "RTFM"...
Succes!
Marnix
Ik kon het niet vinden doordat ik het menu op de camera in het Engels had staan. Dat heb ik gedaan omdat ik een bijzonder leuk en compleet overzicht heb gevonden om de persoonlijke menu's compleet in te stellen: uitstekende startwaarden. In info (een excel sheet) was in het Engels, vandaar.
Willem.
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
wblink schreef:Dank je.MvBoetzelaer schreef:Inderdaad gevalletje "RTFM"...
Succes!
Marnix
Ik kon het niet vinden doordat ik het menu op de camera in het Engels had staan. Dat heb ik gedaan omdat ik een bijzonder leuk en compleet overzicht heb gevonden om de persoonlijke menu's compleet in te stellen: uitstekende startwaarden. In info (een excel sheet) was in het Engels, vandaar.
Waar heb je die gevonden ???
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.