tamron 90mm di macro lens
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
tamron 90mm di macro lens
Ik heb de tamron 90mm di macro lens, maar ik kan nergens het tekentje vinden wat ik tegenover het tekentje op de nikon camera moet houden om de lens te bevestigen. En in de gebruiksaanwijzing van de lens zie ik alleen maar een tekentje voor de sony en canon camera. Weet iemand welk tekentje ik moet gebruiken?
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- gongon
- Clublid
Heb ik gedaan, dank je Mikemix.
Verleden week had ik hem ook al gebruikt maar toen kreeg ik een foutmelding, daarom dacht ik vraag het hier even, maar ik weet nu hoe hij er op moet.
nog een keertje bedankt voor je antwoord. Het was volgens Lennardp een beetje een domme vraag.
Wienand jij ook bedankt het is me gelukt hoor.
mag hier toch wel domme vragen stellen hoop ik?
Verleden week had ik hem ook al gebruikt maar toen kreeg ik een foutmelding, daarom dacht ik vraag het hier even, maar ik weet nu hoe hij er op moet.
nog een keertje bedankt voor je antwoord. Het was volgens Lennardp een beetje een domme vraag.
Wienand jij ook bedankt het is me gelukt hoor.
mag hier toch wel domme vragen stellen hoop ik?
Groetjes Gonnie.
- gongon
- Clublid
ja het probleem is opgelost. ook bedankt voor jou reactie dikkiedik.
Daarom heb ik hem eerst op mijn D200 geprobeerd is wat minder ingrijpend als ik die mol.
Maar ben het met je eens ik mol liever geen enkele camera. Daarom vroeg ik het hier maar. Ik ben haast nergens zuinig op, maar op mijn camerauitrusting wel en ook op mijn computer.
Daarom heb ik hem eerst op mijn D200 geprobeerd is wat minder ingrijpend als ik die mol.
Maar ben het met je eens ik mol liever geen enkele camera. Daarom vroeg ik het hier maar. Ik ben haast nergens zuinig op, maar op mijn camerauitrusting wel en ook op mijn computer.
Groetjes Gonnie.
- wim hazenhoek
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Een prima objectief Gonnie. Laat maar gauw wat platen zien. Succes er mee.
Laatst gewijzigd door wim hazenhoek op di aug 26 2008 3:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
m,v,g; Wim
http://www.flickriver.com/photos/28717657@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickriver.com/photos/28717657@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;