Panorama's
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Precies sportfotografen schieten ook elke keer hetzelfde die stoppen toch ook niet na 2 jaar ? (uitzonderingen daar gelaten)foto-ed schreef:Waarom iets anders doen als je er goed in bent. Een tandarts die goed is in zijn/haar vak wordt toch ook niet directeur van een reclamebureau of omgekeerd.....
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat je verschil moet maken tussen hobby (maak jezelf uit wat je wel/niet doet) en beroepsmatig (werkgever/opdrachtgever.
Verder kun je mensen globaal in 2 groepen delen nl. zij doe wel van verandering houden en mensen die alles bij het oude willen laten.
Ik denk dat er volop tandartsen zijn die wel eens in wat anders willen kijken dan monden.
Verder kun je mensen globaal in 2 groepen delen nl. zij doe wel van verandering houden en mensen die alles bij het oude willen laten.
Ik denk dat er volop tandartsen zijn die wel eens in wat anders willen kijken dan monden.
Jep, die worden gynaecoloogCorH schreef:Ik denk dat je verschil moet maken tussen hobby (maak jezelf uit wat je wel/niet doet) en beroepsmatig (werkgever/opdrachtgever.

- foto-ed
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Dat vind ik nou ook... Een tandarts kijkt ook niet altijd in dezelfde mond en de gynaecolo..... laat maarmikemix schreef:Jij was tandarts, Mark?
Ik zie het probleem ook niet, als je goed in een bepaalde discipline bent om daar in door te gaan, de uitdaging kan zijn om een ander moment v/d dag te kiezen of een andere stad/onderwerp etc. etc.
Beetje experimenteren met andere takken of onderwerpen kan daar altijd naast.

Nikon (Club Nederland) Gek én NPS-lid
Nope, ik ben geen tandarts. Mijn vriendin is wel mondhygiëniste dus dat komt in de buurt. Ik ben diepzeeaquariumuroloog, maar dat is meer een hobby. Doordeweeks ben ik een sleutelgat adviseur.mikemix schreef:Jij was tandarts, Mark?
Ik zie het probleem ook niet, als je goed in een bepaalde discipline bent om daar in door te gaan, de uitdaging kan zijn om een ander moment v/d dag te kiezen of een andere stad/onderwerp etc. etc.
Beetje experimenteren met andere takken of onderwerpen kan daar altijd naast.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Genoeg over tandartsen ontopic please 

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;