vage kleuren
vage kleuren
Ik wou eens weten wie hier meer last van had, of ligt het nou aan mij dat ik iets verkeerds doe.
Met dit weer krijg ik niet echt mooie kleurenfoto's als ik iets buiten fotografeer, een beetje grijzig.
Hebben jullie daar ook last van?
Met dit weer krijg ik niet echt mooie kleurenfoto's als ik iets buiten fotografeer, een beetje grijzig.
Hebben jullie daar ook last van?
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Okay dan:
menu 2 (cameraatje): Beeld optimaliseren. Dan krijg je diverse mogelijkheden om je beelden van tevoren al aan te passen. Wat meer verzadiging, wat meer verscherping etc. etc.
Jolanda
menu 2 (cameraatje): Beeld optimaliseren. Dan krijg je diverse mogelijkheden om je beelden van tevoren al aan te passen. Wat meer verzadiging, wat meer verscherping etc. etc.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ga dan ook verbouwen in plaats van hier te gaan zitten f5'en de hele avondNikonjunky schreef:Jolanda hartelijk dank. Ik heb het gevonden, dank je wel
mikemix kom je ff helpen met verbouwen?... ben die troep een beetje zat.

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"