Had je de D300 bij je? Welk objectief heb je gebruikt?
Dat invulflitsen is misschien even lastig in het begin, maar als je het eenmaal door hebt........het gaat jou ook lukken hoor!
Gewoon plaatsen die platen, kunnen we allemaal van leren. Het is juist leuk om te zien hoe anders sommigen kijken en wat ze vast proberen te leggen. Die beelden zijn allemaal het zelfde en toch hebben we allemaal andere foto's, dat maakt het juist leuk.flippie17 schreef:Ik geloof dat ik de mijne maar niet laat zien als ik die prachtige foto's van Riemke zie. Ongelofelijk wat een prachtige scherpe platen. Ik heb ook veel zitten "stoeien" met invulflits maar daar moet ik nog heel veel van leren.
Ik had inderdaad de D300 bij me, ik heb een zowel de 85mm 1.8 als de 16-85 VR gebruikt. Ik ben echt gewoon experimenteel aan de gang gegaan, waar ik eigenlijk wel een beetje spijt van heb, ik had denk ik beter op "save" kunnen gaan, want ik vond het echt een geweldig mooi evenement en kijk nu al uit naar de editie van 2009. Maar eerst in november de maskerade, ook altijd weer een echt leuk festijn.Riemke schreef:Ja hoor Flippie, gewoon plaatsen je foto's![]()
Had je de D300 bij je? Welk objectief heb je gebruikt?
Dat invulflitsen is misschien even lastig in het begin, maar als je het eenmaal door hebt........het gaat jou ook lukken hoor!
Maskerade 2008Veganpix schreef:Wederom mooie platen Riemke! Hé Flippie hoe lang laat je ons nog wachten![]()
Maskerade? Nooit van gehoord, maar na even googlen ga ik zeker naar zo'n fotogeniek evenement toe