hier nog een paar foto's gemaakt in Frankrijk.
Ben benieuwd naar jullie reaktie's
01.

02.

03.

04.

05.

Nee maar ik ben extra aan het verzadigen ed gegaan om ze fris te krijgen.mikemix schreef:Absoluut ok.
mooie frisse kleuren.
Toch een ander scherm?
Jawel, maar je moet natuurlijk wel gewoon altijd blijven kijken wat het effect is van wat je doet. Volgens mij is dit net even teveel. Het stoort. M'n oog blijft eraan haken, zou je kunnen zeggen. ;-)Gabees schreef:Op de fotovakschool heb ik geleerd om extra te verscherpen voor een beeldscherm. In m'n origineel verscherp ik minimaal.iJoost schreef:Volgens mij verscherp je ze wat teveel.
Ik doe dat verkleinen altijd via een action dus ik kijk niet wat ik gedaan heb..iJoost schreef:Jawel, maar je moet natuurlijk wel gewoon altijd blijven kijken wat het effect is van wat je doet. Volgens mij is dit net even teveel. Het stoort. M'n oog blijft eraan haken, zou je kunnen zeggen.Gabees schreef:Op de fotovakschool heb ik geleerd om extra te verscherpen voor een beeldscherm. In m'n origineel verscherp ik minimaal.iJoost schreef:Volgens mij verscherp je ze wat teveel.
Hiervoor moet je wel iets afbuigen naar het westen namelijk de Atlantische kustNikon Gino schreef:Ik krijg zin om men spullen te pakken en af te reizen naar de zuid Franse kust bij het zien van je foto's.
Lekker zomerse platen die me met weemoed aan de vakantie terug doen denken.
Groeten, Gino