Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Gisteravond een paar uurtjes daar rond gedwaald. Locaties zijn moeilijk toegankelijk dus wat dat betreft ogen de havens van Antwerpen wat vriendelijker voor fotografisch publiek. Gemaakt met de nikkor 70-200. Diafragma f/9 tot f/13, sluiter van 10" tot 30" en iso 100.
Ziet er weer goed uit hoor.
Zeker gezien de omstandigheden dat je er niet bovenop kan gaan zitten daar.
Ik vind het een mooie serie waar 1 qua lucht & 4 met dat groene licht eruit springen voor mij.
Krijg gelijk weer eens zin om weer eens op pad te gaan s'avonds, alweer veel te lang geleden.
Groeten, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
Oude tijden herleven voor mij!!! Rotterdamse haven is zeven jaar lang mijn werk terrein geweest. Krijg gelijk weer zin om in de haven te gaan fotograferen.
Gr. Hans
Gr. Hans
Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk!
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon http://www.franskeijzers.com