Wat is dat voor een winkel Foto Konijnenberg
Wat is dat voor een winkel Foto Konijnenberg
Ik heb 3 weken geleden een order geplaatst bij foto konijnenberg, heb je nog iets om naar uit te kijken als je ziek bent.
Krijg ik eindelijk na 3 weken bericht dat het gisteren verzonden was omdat er 1 artikel niet op voorraad was en deze eerst van de leverancier moest komen.
Nu blijkt vandaag dat er niets is verzonden en nu veel meer artikelen in bestelling zijn gezet bij leveranciers want ze hebben mijn bestelling maar gebruikt voor het versturen naar andere klanten.
Is nu de 2de keer dat ik dit mee maak bij deze winkel, ik koop hier ieder geval NOOIT MEER IETS
Krijg ik eindelijk na 3 weken bericht dat het gisteren verzonden was omdat er 1 artikel niet op voorraad was en deze eerst van de leverancier moest komen.
Nu blijkt vandaag dat er niets is verzonden en nu veel meer artikelen in bestelling zijn gezet bij leveranciers want ze hebben mijn bestelling maar gebruikt voor het versturen naar andere klanten.
Is nu de 2de keer dat ik dit mee maak bij deze winkel, ik koop hier ieder geval NOOIT MEER IETS
- Corné Goud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Foka......
Gr Corné
Gr Corné
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Was er pas geleden (om de D700 op te halen). Gelijk ook 2 statieven mee willen nemen. Dat was op woensdag (ofzo). Bleken er nog maar 2 te zijn, en die waren al via internet besteld. Ik kreeg ze gewoon mee. Volgens de verkoper mocht dat eigenlijk niet, maar toch. Ik kreeg ze mee, en niet eens moeilijk voor gedaan. 's-Maandags zou er toch een nieuwe lading binnen komen. Ik hoop voor degene die had besteld dat dit ook echt gebeurd is. Anders zit ie nu nog te wachten.
Ik denk dat dit vaker voor komt dan we denken. Misschien wel bij allemaal. De een misschien meer als de ander. Ligt er denk ik maar net aan hoeveel je uitgeeft. Als dat een beetje veel is, krijg je het gewoon mee.
Ik denk dat dit vaker voor komt dan we denken. Misschien wel bij allemaal. De een misschien meer als de ander. Ligt er denk ik maar net aan hoeveel je uitgeeft. Als dat een beetje veel is, krijg je het gewoon mee.
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Het is een zaak waar veel verkocht wordt, en dan gaat er wel eens wat mis met de communicatie. Ze hebben een goede prijs over het algemeen en ik heb er totaal geen slechte ervaring mee, met konijn, altijd vriendelijk, nemen uitgebreid de tijd voor je. Ondanks de drukte die er geregeld heerst. Maar dan staat de koffie met broodjes klaar.....
Ik hoop dat het eenmalig voor je is.
vr.gr
werner
Ik hoop dat het eenmalig voor je is.
vr.gr
werner
2 Lamp statieven van Falcon toevalligHerman55 schreef:Was er pas geleden (om de D700 op te halen). Gelijk ook 2 statieven mee willen nemen. Dat was op woensdag (ofzo). Bleken er nog maar 2 te zijn, en die waren al via internet besteld. Ik kreeg ze gewoon mee. Volgens de verkoper mocht dat eigenlijk niet, maar toch. Ik kreeg ze mee, en niet eens moeilijk voor gedaan. 's-Maandags zou er toch een nieuwe lading binnen komen. Ik hoop voor degene die had besteld dat dit ook echt gebeurd is. Anders zit ie nu nog te wachten.

Yep. ongeveer een maandje geleden gehaald....Robin schreef:2 Lamp statieven van Falcon toevalligHerman55 schreef:Was er pas geleden (om de D700 op te halen). Gelijk ook 2 statieven mee willen nemen. Dat was op woensdag (ofzo). Bleken er nog maar 2 te zijn, en die waren al via internet besteld. Ik kreeg ze gewoon mee. Volgens de verkoper mocht dat eigenlijk niet, maar toch. Ik kreeg ze mee, en niet eens moeilijk voor gedaan. 's-Maandags zou er toch een nieuwe lading binnen komen. Ik hoop voor degene die had besteld dat dit ook echt gebeurd is. Anders zit ie nu nog te wachten.
Ik denk dat dit vaker voor komt dan we denken. Misschien wel bij allemaal. De een misschien meer als de ander. Ligt er denk ik maar net aan hoeveel je uitgeeft. Als dat een beetje veel is, krijg je het gewoon mee.![]()
Heb ik ze nou? Kwam die lading toch niet aan 's-maandags???
- Melliw
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ben al jaren klant daar, en heb nog nooi problemen gehad.
Dat is in mijn geval bij KE wel anders, ik wacht al 3 maand op een bestelling.
Ja meneer het is in bestelling bij de leveransier.
Maar bij konijn via internet maar ook in de winkel wordt je altijd goed behandelt.
Ik durf te zeggen dat dit DE fotografiewinkel is voor noord-nederland.
gr. Melliw
Dat is in mijn geval bij KE wel anders, ik wacht al 3 maand op een bestelling.
Ja meneer het is in bestelling bij de leveransier.
Maar bij konijn via internet maar ook in de winkel wordt je altijd goed behandelt.
Ik durf te zeggen dat dit DE fotografiewinkel is voor noord-nederland.
gr. Melliw
Kijk hier maar eens: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... highlight=
Allemaal met de d700 icm de 24-70 en 70-200.
Allemaal met de d700 icm de 24-70 en 70-200.
Slecht verhaal, maar anderzijds niet zo gek dat ze de dingen niet apart versturen, want dan had jij verhoudingsgewijs meer verzendkosten moeten betalen. Met de lage winstmarges die zo'n bedrijf naar alle waarschijnlijkheid hanteert zal omzet draaien een belangrijk oogmerk zijn. Ergens dan wel logisch dat ze de kans om twee extra statieven te verkopen met beide handen aangrijpen. Da's de pest van de internetklant; die wacht (doorgaans) wel. Ik let als ik wat koop altijd op of alles wat ik wil hebben op voorraad is. Artikelen die niet op voorraad zijn bestel ik niet of in een aparte bestelling, tenzij wordt aangegeven (zoals bij Bol.com) dat artikelen niet opgespaard worden.
Herman55 schreef:Yep. ongeveer een maandje geleden gehaald....Robin schreef:2 Lamp statieven van Falcon toevalligHerman55 schreef:Was er pas geleden (om de D700 op te halen). Gelijk ook 2 statieven mee willen nemen. Dat was op woensdag (ofzo). Bleken er nog maar 2 te zijn, en die waren al via internet besteld. Ik kreeg ze gewoon mee. Volgens de verkoper mocht dat eigenlijk niet, maar toch. Ik kreeg ze mee, en niet eens moeilijk voor gedaan. 's-Maandags zou er toch een nieuwe lading binnen komen. Ik hoop voor degene die had besteld dat dit ook echt gebeurd is. Anders zit ie nu nog te wachten.
Ik denk dat dit vaker voor komt dan we denken. Misschien wel bij allemaal. De een misschien meer als de ander. Ligt er denk ik maar net aan hoeveel je uitgeeft. Als dat een beetje veel is, krijg je het gewoon mee.![]()
Heb ik ze nou? Kwam die lading toch niet aan 's-maandags???

Die van 235 cm ? Dat heeft zo 2 maanden in beslag genomen nadat ik besteld had. Was echt niet happy.
Toen ik bestelde stonden ze namelijk op groen, plaats bestelling blijken ze er niet genoeg te hebben. Dus ""in bestelling bij leverancier", maar na 10 dagen nog niets. Zijn heel wat mailtjes overheen gegaan. Zelfs nog naar kleiner statief gevraagd om aan te vullen, want er ontbrak er slechts 1

Zelfde ook eens gehad met andere items, hele bestelling van 5 verschillende zaken onhold vanwege swabs. Op een gegeven moment bleek dat ze wel groene hadden en geen oranje en toen was het snel opgelost.
MAar goed verder geen klachten over FK hoor. Leveren over het algemeen snel, goed verpakt, beantwoorden snel e-mails. Gaat alleen fout als iets op groen staat en j ebesteld er meer dan 2 en iemand haalt ze op in de winkel