Mixtream update Tracy Bonham
Re: hey :)
We hebben vast op hetzelfde kluffie gezeten. Ik zat met mijn meisje op een rood kleed, rosé in onze handen geklemdslED9e schreef:ik was er ook maar heb de hele tijd op een kluffie in de zon zitten te zweten

Re: hey :)
Ook mooie fotolocatie met danseressenremoss schreef:We hebben vast op hetzelfde kluffie gezeten. Ik zat met mijn meisje op een rood kleed, rosé in onze handen geklemdslED9e schreef:ik was er ook maar heb de hele tijd op een kluffie in de zon zitten te zweten

Allen dank voor de complimenten. Daar deze topic toch niet zo heel vol loopt hier wat foto's van het optreden van Tracy Bonham met Nederlandse bassist en drumster.
1. Tracy zelf

2.

3.

4. De bassist Martin...... ?

5. Effe voor de foto

6.

7. De drumster, slechts 1 foto van haar gemaakt omdat haar optreden niet echt spectaculair was. Wel kon ze goed drummen.

Voicst is ook onderweg......
Groet, Irwan
1. Tracy zelf

2.

3.

4. De bassist Martin...... ?

5. Effe voor de foto

6.

7. De drumster, slechts 1 foto van haar gemaakt omdat haar optreden niet echt spectaculair was. Wel kon ze goed drummen.

Voicst is ook onderweg......
Groet, Irwan
Ruud bedankt, inderdaad was het vrij hoog en ik stond behoorlijk dichtbij. Helaas was niet iedere artiest voorzien van in-earmonitors anders had ik er geen last van gehad. Waar ga je morgen heen als ik vragen mag?
Gr. Irwan
Gr. Irwan
Laatst gewijzigd door Pancarans op vr sep 05 2008 5:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pancaran's schreef:Ruud bedankt, inderdaad was het vrij hoog en ik stond behoorlijk dichtbij. Helaas was niet iedere artiestvoorzien van in-earmonitors anders had ik er geen last van gehad. Waar ga je morgen heen als ik vragen mag?
Gr. Irwan
Morgen ga ik @ bolderpop te waspik 3 coverband`s fotograferen,
te weten een Action in DC (acdc), present danger (metellica) en Ramstein coverband!
In een tent midden in de polder!
Dus veel vuurwerk en kanonnen!
gr