Deze foto is een probeerseltje, met mijn favorite model, mijn bulldog Buck. Hij zat me zo lief aan te kijken dat ik hem wel moest maken...

Idd jammer dat de foto niet scherp is, probeer ook eens wat uitdagendere composities en niet altijd maar in het middenroel schreef:De eerste foto is typerend, van een hond met een sprekende kop. De foto is echter niet scherp, da's wat jammer.
vast welsorry dat ik zeg en misschien zijn er vast wel mensen die er anders over denken
Bug322, waarom voel je je nou gelijk aangevallen. Als er helemaal geen regels zijn in Nederland wordt erg snel een zooitje. Het was alleen maar suggestie en het is aan de modjes om daar dan wat aan te doen.BUG322 schreef:vast welsorry dat ik zeg en misschien zijn er vast wel mensen die er anders over denken
Je zal het vast wel moeilijk met jezelf hebben met al die regeltjes in je hoofd
We weten dat het eerste fotootje onscherp is en daar kun je uren over lullen en wetenschappelijk over doen. Vervolgens plaatst men enthousiast wat eigen honden fotoos en ja ik kon het niet laten.
Nu heb ik het topic gekaapt
gelukkig is er nog de intardnet politie
groetjes en kusjes
Nee swederD70 zo werkt het natuurlijk nietSwederD70 schreef:Verander dan de topic titel in "[VERZAMEL] Mijn Bull..."
BvD